30 жовтня 2015 року Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у місті Києві за сприянням Української фундації правової допомоги організовано психологічний тренінг для працівників відділів попередньої роботи з клієнтами київських місцевих центрів та адвокатів, які надають БВПД у цивільних та адміністративних справах.
Перша частина тренінгу була організована для працівників відділів попередньої роботи з клієнтами (так званих фронт офісів) на базі Третього київського місцевого центру.
Практикуючий психолог Олена Кривошта навчала як правильно спілкуватися з клієнтами для підвищення якості прийому громадян, розвивати стресостійкість, запобігати професійному вигоранню.
Тренер розповіла про практику безоціночного усвідомленого спостереження, яка полягає у сприйнятті подій, людей і суджень як фактів, без створення власної думки (асоціації) щодо них. Такий метод сприйняття речей дозволяє не відволікатися на недоречні деталі, а зосередитися на основному, юридичному аспекті. Під час тренінгу розглянуто проблеми, які виникли у практиці роботи фронт офісу, та проаналізовано поведінку у таких ситуаціях як спеціалістів центру так і клієнтів.
Друга частина тренінгу була проведена для адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, де були розглянуті питання налагодження взаємовідносин з клієнтом, уникнення або розв’язання конфліктних ситуацій, встановлення довіри та поваги між учасниками процесу.
Захід видався цікавим та корисним. Дякуємо Олені Кривошті за інформативну зустріч!
Приєднуйтесь до офіційної сторінки Регіонального центру з надання БВПД у місті Києві у Facebook