назад
31.08.17

Тренінг консультантів «гарячої лінії» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації Громадської організації «Ла Страда – Україна» про роботу системи безоплатної правової допомоги та порядок звернення

Photo 3

30 серпня 2017 року директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у м. Києві Оксана Василяка та в.о. директора Четвертого київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Сергій Бреус взяли участь у якості тренерів на тренінгу для консультантів «гарячої лінії» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації Громадської організації «Ла Страда – Україна» про роботу системи безоплатної правової допомоги та порядок звернення.

Оксана Василяка, зокрема, розповідала про систему, місію, бачення та цінності системи безоплатної правової допомоги, історію її становлення, порядку призначення захисника за рахунок держави підозрюваним та обвинуваченим у кримінальних провадженнях, а також затриманим, заарештованим та засудженим; алгоритму роботи та статистичні дані звернень до єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги, повноважень регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, процедуру залучення адвокатів до системи БПД.

Про порядок звернення до місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у своєму виступі відзначив Сергій Бреус. Також він роз’яснював консультантам «гарячої лінії» категорії осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу у цивільних, адміністративних та господарських провадженнях; успішні практики представництва інтересів клієнтів у суді, правопросвітницьких заходів; роботи мобільних та дистанційних пунктів доступу до правової допомоги, а також підстави для відмови у наданні такої допомоги.

Наприкінці тренінгу, учасниками заходу було запропоновано виконати практичні завдання щодо проблемних питань віднесення клієнтів до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, з якими консультанти «гарячої лінії» успішно справилися.

Photo 6Photo 2Photo 7

Photo 5Photo 1Photo 4