назад
07.03.19

Тренінг на тему: “Психологія спілкування”

    04.03.2019, для працівників Білоцерківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та працівників мобільної бригади соціально-психологічної допомоги кандидатом психологічних наук Панченко Тетяною Леонідівною був проведений тренінг на тему: “Психологія спілкування”.

Під час заходу були висвітлені наступні питання:

  • правила мовного спілкування з клієнтами;
  • правила ролевантності, за допомогою яких під час консультування працівник з клієнтом говорить по суті проблеми;
  • правила мовної нормативності;
  • вимоги морально-психологічного характеру (прояв поваги до клієнта, вияв впевненості, компетентності).

 

 

 

 

 

 

 

      Також учасники тренінгу ознайомились із словами та виразами, які є конфліктогенами та заважають знайти спільну мову між працівником та клієнтом, розглянули вербальні та невербальні засоби спілкування, такі як кінесика, праксодика, таксика, праксеміка ознайомились із поняттям та механізмом соціальної перцепції (сприйняття), навчились розмежовувати толерантність від емпатії в роботі з клієнтом.

 

 

 

 

 

 

 

 

     Знання закріпили вправами, які виявляють стереотипність мислення та можуть ставати на заваді до спільного вирішення правових проблем. 

Даний тренінг є частиною запланованих навчань, які розраховані на здобуття знань та навичок спілкування із клієнтами, з акцентом на осіб, які постраждали від домашнього або гендерного насилля.