25 та 26 травня працівників місцевих центрів та бюро правової допомоги Волинської області навчали працювати із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.
Мета тренінгу – розвиток комунікативних навичок для роботи з постраждалими від домашнього та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками АТО, внутрішньо переміщеними особами та громадянами похилого віку.
Основна увага на тренінгу приділялася «м’яким навичкам» (soft skills), а саме – аналізу та відпрацюванню навичок побудови першого контакту та подальшої ефективної комунікації з клієнтами, інтерв’ювання та консультування громадян.
Учасники тренінгу працювали над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів. Крім того, була приділена увага роботі зі стресом та емоціями, запобіганню професійного вигорання та підтриманню себе в ресурсному стані.
Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто приділяється увага лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги.
Формат тренінгу передбачав активну участь усіх його учасників упродовж двох днів навчання, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів і відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.
Тренінг проводився за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.
Довідково:
Єдиний телефон системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів).