Про це повідомив сьогодні, 23 березня, Міністр юстиції Павло Петренко під час відвідин Слобожанського бюро правової допомоги в рамках робочого відрядження до Дніпропетровської області. Разом з Павлом Петренком бюро відвідав директор Координаційного центру з надання правової допомоги Андрій Вишневський.
Керівник Слобожанського бюро Владислав Колесников розповів про те, як здіснюється робота бюро впродовж останніх трохи більше як півроку з моменту відкриття бюро у вересні минулого року, та які питання найбільш хвилюють мешканців територіальної громади, які звертаються до бюро. Ліна Сергієва, очільниця Першого дніпропетровського місцевого центру з надання БВПД (відділом якого є Слобожанське бюро), у свою чергу зауважила про те, що саме це бюро розташоване в густонаселенному районі, має зручну транспортну розв’язку, тож клієнтів у бюро не бракує. За її словами, часто це і АТОвці, і переселенці, і пересічні громадяни, яких на день буває щонайменше до десяти осіб.
Павло Петренко провів особистий прийом громадян, які в цей час саме звернулися до бюро.
«Фактично для кожного з них центри та бюро правової допомоги Міністерства юстиції України – єдина можливість відстояти свої права. Дуже часто за якоюсь дріб’язковою проблемою українцям, які не мають коштів на послуги платного адвоката чи юриста, доводиться роками шукати правди в кабінетах чиновників. І, що найстрашніше, не знаходити її. Із запуском повноцінної мережі бюро та центрів безоплатної правової допомоги держава нарешті почала виконувати одну зі своїх найважливіших функцій – захисту прав громадян. Наші спеціалісти готові надавати безкоштовні консультації і адвокатський захист кожному українцю», – зазначив він.
Нагадаємо, бюро правової допомоги – всеукраїнська мережа точок доступу до безоплатної правової допомоги, активного поширення правової інформації та доступу до правових консультацій на рівні територіальних громад. Звернувшись до них, кожен мешканець територіальної громади зможе отримати безкоштовні консультації з правових питань та скористатися електронними сервісами Мін’юсту. Крім того, клієнти бюро мають змогу отримати доступ й до адвокатських послуг – якщо це необхідно та у випадку належності до визначених законом категорій осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу; а також фахівці бюро представляють інтереси таких осіб у суді за окремими видами спорів.
Дізнатися, де розташований найближчий до Вас центр чи бюро правової допомоги можна за телефоном безкоштовної та цілодобової гарячої лінії 0-800-213-103 або на сайті Координаційного центру: http://www.legalaid.gov.ua/ua/local-centres
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: