назад
17.12.18

Творча майстерня – інтерактивний спосіб вивчити права споживачів

48220536 447351552462691 5545593834802511872 nПрава споживачів – це те, що потрібно знати і застосовувати щодня. Бо з самого народження кожен з нас – споживач. Щоб довгий і не завжди зрозумілий Закон України «Про захист прав споживачів» став більш доступним для студентів, правники розробили цікаву подачу матеріалу– творчу майстерню.

Вперше такий урок було проведено на базі Криворізького державного комерційно-економічного технікуму 3 грудня. Саме тут навчаються майбутні продавці, кухарі, касири, маркетологи – усі ті, хто працюватиме в подальшому з клієнтами. Модерувала творчу майстерню начальник відділу правопросвітництва Першого криворізького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Наталя Кожем’яка.

Зустріч проходила у переддень відзначення Дня волонтера, тож правники не могли не зупинитись на важливості активної громадянської позиції для кожного. Студенти спочатку виробляли навички командної роботи, розбирались у поняттях активність і небайдужість, волонтерство і захист прав. Потім вони отримали теоретичну базу з теми “Захист прав споживачів” і, використовуючи набуті знання, а також фарби та фломастери, створили власні максі-буклети. Це плакати, на яких зібрані практичні поради на теми “Захист прав споживачів”, “Захист прав споживачів комунальних послуг”. Завдання звучало наступним чином: оберіть ту інформацію і подайте її так, щоб її легко зрозуміли ваші дідусь та бабуся. Студенти виготовили цікаві макети, презентували власні напрацювання, тим самим учасники навчались самі і навчали інших. Тож юні фахівці у сфері захисту прав споживачів долучились до створення наочності для тих, хто не хоче читати закони в повній версії, але своїми правами цікавиться. 

Дуже зручно і доступно інформація викладена у інформері програми «Захист прав споживачів», знятої у рамках загальнонаціонального проекту «Я маю право».

Нагадуємо, що задати свої запитання у сфері захисту прав споживачів, отримати допомогу у складанні претензій, скарг  можна у центрах та бюро правової допомоги. Дізнатись адресу найближчого центру ви зможете за безкоштовним телефоном контакт-центру 0-800-213-103.

{gallery}news/2018/12/9{/gallery}