назад

У Херсоні вдруге презентували стандарти якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі

18 лютого 2018 року у конференц-залі Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області відбувся навчальний практикум для другої групи адвокатів системи БВПД на тему: «Впровадження в системі безоплатної правової допомоги стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі».

Стандарти якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі були схвалені Радою адвокатів України 23 вересня 2017 року. 22 грудня 2017 року вони були затверджені Міністерством юстиції України (Наказ №4125/5). Їхня мета полягає у своєчасному та якісному наданні в необхідному обсязі безоплатної вторинної правової допомоги, забезпеченні ефективного використання коштів державного бюджету, виділених на оплату діяльності адвокатів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, методичній підтримці та підвищення професійного рівня адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу. Фактично Стандарти представляють собою алгоритм дій у різних ситуаціях при наданні правової допомоги на тому чи іншому етапі – від першого побачення з клієнтом до оскарження судових рішень.

2
3 4

5Навчальний практикум проводив менеджер з якості Регіонального центру адвокат Максим Магда. У заході взяли участь більше 20 адвокатів, а також співробітники місцевих центрів з надання БВПД, які здійснюють представництво інтересів громадян.

Учасників привітала голова Ради адвокатів Херсонської області Інна Мокіна, яка в подальшому брала активну участь в обговоренні основних положень Стандартів.

6

 

 

Максим Магда розповів про мету і цілі впровадження Стандартів якості, їхню структуру, а також детально презентував їхній зміст. При цьому учасники тренінгу мали можливість обговорити актуальні питання з цього приводу, які вже неодноразово виникали, поділитись власним досвідом. Також окремим блоком було висвітлено роль комісій з оцінювання якості повноти та своєчасності надання безоплатної вторинної правової допомоги в підвищенні стандартів надання адвокатами безоплатної вторинної правової допомоги.

7

10 8
9
11
12

З питаннями, які виникають у повсякденній роботі з адвокатами, виступили також директор Центру Марина Єлисєєва та начальник відділу організації надання БВПД Олена Іпатенко.

13

Ознайомитись зі Стандартами якості можна тут.