назад
06.09.17

У Ніжинському місцевому центрі підбили підсумки роботи Бюро правової допомоги за рік та здійснили моніторинг бухгалтерської діяльності

P906038806 вересня 2017 року до Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги із робочим візитом завітали директор Регіонального центру з надання БВПД у Чернігівській області Ірина Протченко та головний бухгалтер Катерина Кирієнко, де зустрілися із працівниками центру та бюро правової допомоги Бахмацького, Бобровицького, Борзнянського, Варвинського, Ічнянського, Носівського, Срібнянського, Талалаївського районів.

Мета візиту: підбиття підсумків роботи бюро правової допомоги на Чернігівщині за 1-й рік роботи ; моніторинг діяльності відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку Ніжинського МЦ; проведення внутрішнього навчання для працівників центру та бюро; вирішення поточних проблем: порядок надання якісної безоплатної правової допомоги, своєчасність подання та правильність оформлення звітів, підвищення рівня роботи з адвокатами, аналіз діяльності, вирішення фінансових проблем та зобов’язань.

Під час вступного слова Ірина Протченко зазначила: «З 1 вересня 2016 року на Чернігівщині розпочали роботу 19 бюро правової допомоги. За рік роботи до спеціалістів бюро за допомогою звернулося 13 275 осіб, з них правових консультацій отримало 11 786 осіб, а письмову заяву про надання безоплатної вторинної правової допомоги написало 1483 особи. Адвокати захищали у суді інтереси 1375 осіб, а інтереси 71 особи захищали штатні працівники Місцевих центрів. Працівники системи безоплатної правової допомоги у Чернігівській області забезпечили роботу 396 виїзних мобільних пунктів та 96 дистанційних пунктів».
Окрім того, директор Регіонального центру акцентувала увагу присутніх на підвищенні рівня якості обслуговування клієнтів, надання БВПД та проведення регулярного моніторингу діяльності місцевого центру та бюро .P9060391

Володимир Бригинець, директор Ніжинського МЦ з надання БВПД, звернув увагу на результативних показниках діяльності кожного бюро та зауважив, що моніторинг діяльності роботи центру і бюро , оцінювання якості надання БПД, обмін досвідом, проведення спільних внутрішніх навчань , дозволить покращити рівень професіоналізму працівників та забезпечить виконання стандартів якості надання правових послуг .

В рамках зустрічі також були обговорені питання: робота з клієнтами та якість надання правових послуг; відповідальність за своєчасне подання, достовірність, точність і повнота показників звітності; ведення документації; інтерв’ювання клієнтів щодо рівня задоволеності якістю отриманих послуг; збільшення кількості справ представництва інтересів осіб у судах представниками центру; робота з адвокатами та перевірка актів надання послуг, вирішення фінансових проблем та зобов’язань. Таким чином, оцінка результативності праці, обговорення проблем призводить до покращення результатів праці та усунення недоліків в роботі у майбутньому.P9060427
За отриманням консультації та захистом своїх прав звертайтеся до Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (м. Ніжин, вул. Богуна, 8 (3-й поверх) або за телефоном (04631) 2-40-05) та його структурних підрозділів (бюро правової допомоги ), а також за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103.