назад
24.12.15

У Регіональному центрі підсумовано результати роботи центрів Сумщини

151224 1124 грудня 2015 року у приміщенні Регіонального центру проведено підсумкову керівну нараду, у якій взяли участь керівники підрозділів Регіонального та директори місцевих центрів Сумщини.

З вітальним словом до учасників наради звернулася директор Регіонального центру Олена Демченко, яка зазначила, що проведення заходів такого формату є надзвичайно важливими, адже тільки під час обговорення спірних питань знаходяться правильні відповіді.

Надалі директор виступила із презентацією: «Пріоритети розвитку у 2016 році», під час якої розглянуто здобутки, напрацювання, результати роботи Координаційного, регіональних, місцевих центрів та основні пріоритетні шляхи, на яких будуватиметься майбутнє системи безоплатної правової допомоги.

Презентація Регіонального центру

Наступне слово взято заступником начальника відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги Регіонального центру Ольгою Коваленко, яка зупинилася на алгоритмі дій працівників вищезазначеного відділу у випадку отримання повідомлення про затримання особи. Порушено гостре питання щодо випадків відсутності інформування суб’єктами подання інформації Регіонального центру про затриманих осіб. Як відомо, з 2015 року право на безоплатну вторинну правову допомогу мають і засуджені особи, тому Ольгою Коваленко відмічено наступне: «Наразі, засуджені особи надсилають поштою на адресу Регіонального центру свої заяви і працівниками відділу видається наказ про видачу доручення адвокату. Далі адвокат надає вторинну безоплатну правову допомогу. Загалом, станом на 24.12.2015 Регіональним центром видано 71 доручення для захисту засуджених осіб».

151224 12

За словами заступника директора Регіонального центру Валентини Волобуєвою, по сумісництву менеджера з якості надання безоплатної правової допомоги, одним із найважливіших напрямків роботи – є моніторинг судових засідань адвокатів. На цей час проведено 40 моніторингів. Постійно проводиться анкетування клієнтів. Адвокати системи БВПД  щороку підвищують свою кваліфікацію на каскадних тренінгах.

Начальником відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації Оксаною Коваленко зазначено, що робота даного підрозділу є найбільш різнопланова, адже поєднано організаційний супровід усіх заходів (круглі столи, наради при директорові, тренінги з підвищення кваліфікації адвокатів, семінари тощо), юридичні засади діяльності (кадрове забезпечення, розгляд звернень громадян) та інформаційно – роз’яснювальну роботу (наповнення веб – сайту, координація роботи інтеграторів місцевих центрів).

Щодо здачі актів адвокатами виступила головний спеціаліст відділу фінансів, контрактно – договірної роботи та бухгалтерського обліку Юлія Омельченко, яка зауважила, що фахівцям місцевих центрів необхідно приділити більшу увагу оформленню звітних показників актів, що надаються адвокатами системи, адже оплата витрат здійснюється тільки бюджетними коштами.

Під час свого виступу начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури Наталія Поставська наголосила: «Регіональний та місцеві центри є однією ланкою великої системи, тому діяльність останніх повинна бути націлена тільки на якісну роботу з кожним клієнтом, який звернувся за правовою допомогою. Із часу функціонування місцевих центрів їх працівниками станом на 18.12.2015 прийнято 2335 осіб, якими подано 2661 звернення. У листопаді – грудні цього року фахівцями регіонального центру надано методично консультативну допомогу працівникам місцевих центрів з питань ведення загального діловодства, організаційних засад роботи відділів попередньої роботи з клієнтами». Зі слів Наталії Поставської у діяльності  місцевих центрів є позитивна практика дієвої співпраці з органами державної влади та місцевого самоврядування. Важливим напрямком у роботі місцевих центрів у 2016 році стане розширення сфери інформаційного впливу на різновікові верстви населення Сумської області  

Надалі директори місцевих центрів виступали зі своїми презентаціями.

Презентація Сумського місцевого центру

Директор Сумського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Валентина Трошечко, звітуючи про роботу центру відмітила: «Станом на 22 грудня 2015 року кількість зареєстрованих звернень клієнтів становить 823. Кількість виданих доручень – 91. Сумським місцевим центром виконано досить значну інформаційну кампанію, як у м. Суми, так і у закріплених районах обслуговування: Сумському, Білопільському та Краснопільському. Стала результативною й така форма роботи як «вуличне інформування»  громадян. Не меншу увагу приділено виїзним прийомам жителів районів». Далі директором місцевого центру було порушено гостре питання співпраці з районними державними адміністраціями та радами. 

151224 13

– Загалом, працівниками місцевого центру прийнято участь у 7 круглих столах. Проведено 2 брифінга. Надано 32 інформації у друковані та 48 інформацій в інтернет – видання. Проведено 131 захід право освітнього характеру. Проведено 11 трасляцій та 26 повторів біжучого рядка на обласному телебаченні, – додано директором Сумського місцевого центру.

Презентація Конотопського місцевого центру 

Олександр Муха, директор Конотопського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, зазначив: «До юрисдикції обслуговування центром належать: м. Конотоп і Конотопський район, м. Ромни і Роменський район, а також Буринський, Липово –Долинський та Недригайлівський райони сумської області. Тому, станом на 22 грудня 2015 року до центру звернулося 577 громадян України та 5 іноземців. Кількість зареєстрованих звернень становить 677. Видано 72 доручення на представництво інтересів громадян у суді. Значна робота проводиться інтеграторами місцевого центру: брифінги, круглі столи, зустрічі з педагогічними та батьківськими колективами середніх та вищих навчальних закладів, виступи на телебаченні».

Презентація Охтирського місцевого центру

Директор Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Тамара Козир відзвітувала про роботу центру: «Загальна кількість прийнятих клієнтів місцевим центром станом на сьогоднішній день складає 499. Число зареєстрованих звернень становить 608. Із статистичних показників розподілу клієнтів за статтю можна зробити висновок, що до центру звертаються як чоловіки так і жінки, вікова категорія від 35 до 60 років. Переважна кількість громадян дізнається про діяльність місцевого центру через знайомих та родичів, які вже є клієнтами центру. Кількість виданих доручень 44». Також було проговорено перспективи розвитку системи БВПД у м. Охтирка та районах, які підпадають під обслуговування.

151224 14

Презентація Шостинського місцевого центру

Микола Гудіма, директор Шосткинського місцевого центру, у виступі зазначив, що до фахівців звернулося 534 особи. Розглянуто 592 звернення. Значна частка населення інформовано про діяльність центру через  цикли передач на місцевому телебаченні. Укладено 33 Меморандуми про співпрацю з державними та недержавними установами. Організовано роботу виїзних приймалень у сільських населених пунктах. Інтеграторами центру здійснюється співпраця з новими провайдерами системи безоплатної правової допомоги.

Учасниками підсумкової керівної ради обговорено проект плану роботи Регіонального та місцевих центрів на 2016 рік. 

151224 15