назад
01.06.18

У Регіональному центрі пройшли стажування працівники місцевих центрів та бюро правової допомоги

1З 21 по 30 травня на базі Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області пройшли стажування працівники місцевих центрів та бюро правової допомоги, а саме: Юлія Краснощок і Ольга Боднар (Голопристанський місцевий центр), Тетяна Бабаскіна (Олешківське бюро правової допомоги), Фелікс Шмиголь (Херсонський місцевий центр), Наталія Нечай (Білозерське бюро правової допомоги).

Слід зазначити, що вказане стажування проводилось за результатами моніторингу та дистанційного вивчення показників роботи місцевих центрів. Взагалі в Регіональному 2центрі приділяється належна увага навчанню працівників, можна сказати, що створена методично-консультативна площадка для підвищення кваліфікації, конкурентоспроможності, обміну досвідом, проведення тренінгів, семінарів тощо.

У відділі організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу головний спеціаліст Микита Дацюк звернув увагу колег на порядок ведення електронної бази документообігу, журналів реєстрації кореспонденції, проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників.

Більш детально обговорили питання підготовки переліку завдань та заходів до квартальних планів місцевих центрів, звітів та інформаційних довідок.

3

Про основи роботи з медіа, формування через ЗМІ бажаної суспільної думки, важливість правопросвітництва йшлося у відділі комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації.

Заступник начальника відділу Лариса Аболончикова пояснила, на що звернути увагу при написанні статей, проаналізувавши публікації того чи іншого центру; повідомила про нові підходи та вимоги до написання історій успіху, ведення інформаційних сторінок на ФБ; розказала, як організовувати прес-захід та що таке прес-анонс і прес-реліз.

4Стажування у відділі моніторингу діяльності місцевих центрів було багатогранним.

Поряд з плановими питаннями начальник відділу Світлана Ребриста приділила увагу розвитку емоційного інтелекту, наявність якого є обов’язковою умовою в роботі з громадянами та клієнтами системи БПД, оскільки впливає і на професійний успіх також.

Вона запропонувала колегам ознайомитися з такими виданнями, як «Емоційний інтелект» Деніела Гоулмана, «Сім звичок високоефективних людей» Стівена Кові та «Емоційний інтелект 2.0» Тревіса Бредберрі.

5Автори досліджень, за словами Світлани Ребристої, розкривають зміст понять, які є складовою роботи з клієнтом. Це самосвідомість, самокерування, соціальна компетенція та обізнаність, управління взаємовідносинами – розуміння цих чеснот є запорукою плідної праці. Тож наші фахівці опрацьовували навички, які можна набути і вдосконалити за допомогою постійної практики.

У відділі підтримки та розвитку інфраструктури працівники отримали методичні рекомендації щодо користування поштовими клієнтами, фотографування заходів, які надав начальник відділу Олександр Бондаренко.

Також стажери з´ясували, як правильно використовувати логотип системи БПД при створенні та розробці інформаційних матеріалів.

6

Крім того, Олександр Бондаренко приділив увагу питанням з охорони праці та дотримання пожежної безпеки в місцевих центрах та бюро.

7

Завершальний етап проходив в кабінеті директора Регіонального центру. Марина Ігорівна, обговорюючи з колегами результати роботи, з´ясовувала, чи досягнута мета стажування, чи був корисним та цікавим викладений матеріал, чи задоволені вони якістю навчання.

Приємно, що наших колег не залишає бажання вчитись, працювати над собою, самовдосконалюватися, опановувати нові форми та методи. Усе це, без сумніву, позитивно позначиться на їхній подальшій роботі, зокрема, на якості наданих послуг.