19 вересня працівники Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області на чолі з директором Мариною Єлисєєвою провели навчання-стажування з підвищення кваліфікації для головного спеціаліста відділу правової інформації та консультацій Каховського місцевого центру з надання БВПД Молдован Юлії.
Слід зазначити, що вказане стажування проводилось за результатами моніторингу та дистанційного вивчення показників роботи Каховського місцевого центру.
В Регіональному центрі створено методично-консультативну площадку для підвищення кваліфікації, конкурентоспроможності, обміну досвідом, проведення тренінгів, семінарів тощо.
У відділі організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу головний спеціаліст Катерина Ананьєва детально обговорила питання підготовки переліку завдань та заходів до квартальних планів місцевих центрів, звітів та інформаційних довідок.
Стажування у відділі моніторингу діяльності місцевих центрів було многогранним та багатовекторним.
Фахівцю надано консультативно-методичну допомогу у питаннях якості роботи з клієнтом в частині доступу до безоплатної правової допомоги, правил спілкування з клієнтом під час його прийому в місцевому центрі та бюро правової допомоги та наданні правової допомоги. також розглядалися питання зворотного зв’язку з клієнтом як напрямок вивчення правових потреб громадян і громад району. Поряд з плановими питаннями проведення стажування начальник відділу Світлана Ребриста приділила увагу і розвитку емоційного інтелекту, наявність якого є обов’язковою умовою в роботі з громадянами та клієнтами системи БПД, оскільки впливає і на професійний успіх також.
Завершальний етап проходив в кабінеті директора Регіонального центру. Правники поговорили про основи роботи зі ЗМІ у формуванні бажаної суспільної думки про роботу системи БПД та види правової допомоги, важливість правопросвітництва. Марина Ігорівна на прикладах показала, на що потрібно звертати увагу при написанні статей на ФБ-сторінці місцевого центру, проаналізувавши публікації місцевих центрів про проведені заходи; повідомила про нові підходи та вимоги до написання історій успіху.
Обговорюючи з колегами результати роботи, Марина Єлисєєва з´ясовувала, чи досягнута мета стажування, чи був корисним та цікавим викладений матеріал, чи задоволені вони якістю навчання.