назад
18.05.18

У Регіональному центрі відбувся тренінг для адвокатів, присвячений запобіганню та протидії домашньому насильству

117 травня у конференц-залі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області відбувся тренінг для адвокатів на тему: «Запобігання та протидія домашньому насильству та насильству за ознакою статі в контексті нового законодавства».

Тема є досить актуальною, оскільки в Україні щороку реєструється близько 150 000 тисяч випадків домашнього насильства у різних його проявах. Реальна ж цифра, на думку фахівців, є більшою в десять разів.

2

Нещодавно було прийнято ряд законів, спрямованих на боротьбу із цим явищем і допомогу постраждалим від нього. Найголовніший серед них – «Про запобігання та протидію домашньому насильству», який ввів ряд нових законодавчих термінів та механізмів захисту.

3 4

Схожий тренінг місяць тому проводився для співробітників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Однак зміст даного навчального заходу був дещо змінений та більш адаптований під особливості професії саме адвоката.

5 6
8

Тренінг проводив менеджер з якості Регіонального центру Максим Магда. Захід складався з двох блоків. Перший був присвячений поняттю домашнього насильства і насильства за ознакою статі, його причинам і наслідкам. Під час нього учасники отримали змогу усвідомити, чому таке явище як насильство існує, чим воно обумовлене, як сильно впливають на нього стереотипи та міфи, які існують у суспільстві.

9 10 11
12 13 14
15 16 17

Під час другого блоку детально аналізувались законодавчі новели. Учасники не лише мали можливість отримати нову інформацію, а й обговорити актуальні питання, поділитись власним досвідом, а також на прикладі практичних кейсів напрацювати алгоритми допомоги постраждалим та взаємодії з іншими суб’єктами, які працюють у сфері запобігання та протидії домашньому насильству.

18

Сподіваємось, що отримані знання стануть у нагоді нашим адвокатам під час роботи з постраждалими від домашнього насильства, особливо для налагодження комунікації з клієнтами та надання якісної правової допомоги.