17 липня у Сумах запрацював у штатному режимі ще один контакт-центр, який є відділом Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області та у тестовому режимі функціонує з квітня поточного року. Основним завданням новоутвореного контакт-центру є надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань усім, хто звертається на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103.
Наразі роботу контакт-центру забезпечують 6 фахових юристів, які надають правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, адміністративного права з використанням різних інструментів, у тому числі довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid».
«Є люди, які об’єктивно не можуть самостійно прийти по допомогу. Тож для отримання правової консультації їм достатньо зателефонувати до контактного центру. На відкритті такого – вже другого в Україні – ми і присутні сьогодні», – зазначив Міністр юстиції Павло Петренко на офіційній церемонії відкриття контакт-центру у Сумах та повідомив загальну кількість звернень, з якими громадяни звернулися протягом року до центрів та бюро правової допомоги.
Загалом майже за три місяці роботи у тестовому режимі новостворений контактний центр прийняв понад чотири тисячі дзвінків. Переважно клієнтів турбували соціальні, сімейні та інші цивільні питання.
На переконання в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексія Бонюка, подібний формат надання правових консультацій є прикладом перейняття кращого європейського досвіду, а з огляду на сформовану у Сумській області потужну правозахисну систему контакт-центр відкрито саме тут.
Участь в офіційній церемонії відкриття контакт-центру також взяли очільниця Управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук, директорка Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Олена Демченко, а також голова Сумської обласної державної адміністрації Микола Клочко.
Звернутися до контактного центру системи БВПД Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області можна за телефоном 0-800-213-103 з 07:00 до 21:00 щоденно, без вихідних.
Нагадаємо, перший контактний центр системи безоплатної правової допомоги почав працювати 3 жовтня 2015 року у Чернівцях та був створений задля консультування з питань надання безоплатної правової допомоги. Впродовж функціонування єдиного всеукраїнського контактного центру системи безоплатної правової допомоги до нього звернулось понад 200 тисяч громадян, при цьому понад 30 тисяч з них турбували питання отримання соціальних послуг та захисту прав людини, роботи гарячих телефонних ліній (контактних даних) відповідальних державних органів та установ, а також інша правова інформація.
Новоутворений контакт-центр спросить доступ до професійної правничої допомоги тим, хто її потребує, а за результатами опрацювання телефонних дзвінків будуть удосконалені механізми надання інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань, у тому числі шляхом інформаційного наповнення довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid».
Пріоритетами у роботі контакт-центру у Чернівцях залишаться отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави, а також оперативний зв’язок з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: