21 грудня представники Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та київських місцевих центрів взяли участь у тренінгу «Особливі потреби та права осіб з психічними та інтелектуальними порушеннями в системі правосуддя», який організувала громадська організація “Правозахисна організація “Права людини” в рамках проекту «Сприяння ефективному використанню права на доступ до правосуддя осіб з порушеннями психічного здоров’я та обмеженими інтелектуальними можливостями».
Під час тренінгу тренери Раїса Кравченко та Оксана Мороз говорили про міжнародні правові гарантії щодо доступу осіб з інвалідністю до правосуддя та про чинну систему опіки та обмеження прав людини. Також вони проінформували про особливості комунікації спеціалістів з особами з інтелектуальними порушеннями, а учасники тренінгу виконали практичні завдання.
Працюючи в групах учасники тренінгу визначали види підтримки особи з інтелектуальними порушеннями для ефективного доступу до правосуддя, обговорювали переваги особистої участі особи з інтелектуальними порушеннями в судовому процесі та розумні пристосування, які необхідні для такої участі.
На сам кінець присутні дискутували на тему «Призначення фізичної особи-опікуна: потенціал, обмеження, ризики.
Нагадуємо про те, що отримати консультацію або допомогу з будь-якого цивільного або адміністративного питання, а також звернутися по представництво у суді можна по буднях з 9:00 до 18:00 без обідньої перерви в одному з чотирьох київських місцевих центрів:
Перший київський місцевий центр Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 |
Другий київський місцевий центр Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б |
||
Третій київський місцевий центр Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 |
Четвертий київський місцевий центр Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900 |
За єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги 0 (800) 213 103 завжди можна отримати інформацію щодо того, хто має право на безоплатну правову допомогу, можливості та порядку її отримання, актуальні адреси центрів та бюро правової допомоги по всій Україні або з інших питань функціонування системи безоплатної правової допомоги (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).