Сьогодні, 05 грудня 2017 року, на базі Апеляційного господарського суду відкрився Центр судової комунікації в Одеській області.
Прес-конференцію, присвячену відкриттю центру, відкрила голова Одеського апеляційного господарського суду Наталія Богацька. На заході також був присутній Олег Шаков, директор Управління міжнародних програм Офісу Уповноваженого з питань федеральних суддів Канади.
«Головне завдання Центру судової комунікації є налагодження конструктивного зв’язку між судовою системою та ЗМІ, якісно інформувати громадськість про всі події, які відбуваються у судовій системі, – зазначила Наталія Богацька.
Голова суду розповіла присутнім про роботу ще двох комітетів, що були створені за підтримки Офісу Уповноваженого з питань федеральних суддів Канади: Регіональне відділення з питань судової комунікації, у який входять всі голови судів Одеського регіону, та Міжвідомчий комітет, до складу якої входять спеціалісти комунікаційних служб ключових органів місцевої влади, установ системи правосуддя і правоохоронних органів Одеського регіону.
Від системи безоплатної правової допомоги в Одеській області на заході були присутні директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Світлана Клішина та начальник Управління «Одеська міжрегіональна ресурсно-комунікаційна платформа» Ірина Бондаренко.
Світлана Клішина є членом Комітету системи правосуддя в Одеській області і обрана Координатором з організаційної роботи. На базі Одеської міжрегіональної ресурсно-комунікаційної платформи планується проведення заходів, зокрема тренінгів та робочих зустрічей в рамках комунікаційної роботи Комітету.
Про важливість комунікації між органами системи правосуддя та ЗМІ також говорив Олег Шаков. Він відмітив, що Одеський регіон став вторим пілотним майданчиком Програми після Івано-Франківської області.
«Комунікація між ЗМІ та судами потрібна для підвищення довіри громадян до судової влади. Ми хочемо в масштабах регіону налагодити співпрацю не просто для того, щоб суди стали більш відкритими, а для того, щоб суди могли якісно надавати інформацію журналістам. А ті, в свою чергу, цікаво подавали інформацію громадянам для зниження правового нігілізму та підвищення правової обізнаністі людей. Для цього й почалася комунікаційна робота», – зазначив він.
Спікери прес-конференції запросили ЗМІ до співпраці, а саме: звертатися до Комітету за отриманням будь-яких правових роз’яснень або коментарів з резонансних питань.