назад
09.06.17

В приміщені Дарницької РДА відбувся семінар для представників громадських формувань

captura de tela 2015 05 04 c3a0s 13 24 14

08 червня 2017 року у приміщенні Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації відбувся круглий стіл з представниками громадських формувань району щодо приведення статутів громадських організацій до вимог Податкового кодексу України та Закону України «Про громадські об’єднання».

Захід був проведений спеціалістами Головного територіального управління юстиції міста Києва, участь у ньому також взяли представники Державної податкової інспекції у Дарницькому районі та Третього київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Спеціалістами Третього київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги постійно проводиться роз’яснення для громадських організацій стосовно питання, як не втратити їм з 1 липня ознаки неприбутковості, одночасно з цим, питання приведення статутних документів до вимог Закону України «Про громадські об’єднання» має бути вирішено тими громадськими організаціями, що були зареєстровані після 2013 року.

Відвідувачі круглого столу ознайомилися з презентацією Головного територіального управління юстиції міста Києва із зазначених питань та отримали інформаційні буклети системи безоплатної правової допомоги.

Наступний семінар відбудеться 15 червня 2017 року о 15:00 в приміщенні Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, проспект Голосіївський, 42.

Запрошуємо представників громадських формувань для участі у заході.

Нагадуємо, що Наказом Мін’юсту від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань” запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.

Наразі місцеві центри надають 12 адміністративних послуг з державної реєстрації.

Ось перелік цих послуг, інформаційні картки з корисною інформацією по кожній із них, а також перелік необхідних документів:

GO doc 1

download

Завантажити інформаційну
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення ГО
GO doc 2

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про ГО
GO doc 3

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу ГО
 GO doc 4

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ ГО
GO doc 5

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ ГО
GO doc 6

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу ГО
GO doc 7

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його реорганізації
GO doc 8

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) ГО
GO doc 9

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його ліквідації
GO doc 10

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
GO doc 11

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання
GO doc 12

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про ГО, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Подати документи або прийти за детальною консультацією та поясненням можна по буднях з 9.00 до 18.00 без обідньої перерви у чотирьох київських місцевих центрах:

 Перший київський місцевий центр

Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 
Телефон: 292-53-65 
Електронна адреса:  kyiv1.kyiv@legalaid.gov.ua

   

Другий київський місцевий центр

Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б 
Телефон: 287-44-27 
Електронна адреса:  kyiv2.kyiv@legalaid.gov.ua

       

Третій київський місцевий центр

Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 
Телефон: 566-01-19 
Електронна адреса:  kyiv3.kyiv@legalaid.gov.ua

   

Четвертий київський місцевий центр

Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900 
Телефон: 593-97-60 
Електронна адреса:  kyiv4.kyiv@legalaid.gov.ua