назад

В Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області відбувся навчальний семінар-нарада з інформаційно-аналітичної діяльності для співробітників місцевих центрів з надання БВПД

{module seminar-narada} 06 квітня 2016 року в Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області відбувся спільний навчальний семінар-нарада для співробітників місцевих центрів з надання БВПД та Регіонального центру.

У цьому заході взяли участь директор Регіонального центру Валентин Чистий, директори місцевих центрів з надання БВПД Олег Антонець, Олег Матвієнко, Олександр Сторчак, заступники начальників відділів Регіонального центру Олена Мантуленко, Денис Шийка, Борис Кудар, начальники відділів взаємодії з суб’єктами надання БППД Вікторія Царьова, Дар’я Овчинникова, Олена Чічкіна та начальники відділів попередньої роботи з клієнтами місцевих центрів Ольга Василенко та Олена Тиховод.

DSC00520

 У ході наради відбулось обговорення результатів роботи центрів з налагодження взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги у І кварталі 2016 року, підведення підсумків діяльності відділів попередньої роботи з клієнтами у зазначений період. 

DSC00518

Одразу після наради проведено теоретичні і практичні заняття, що мали на меті практичне відпрацювання навичок інформаційно-аналітичної роботи. Заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення  діяльності та інформації Регіонального центру Борис Кудар розповів про цикли інформаційно-аналітичної роботи та загальнонаукові методи, які застосовуються на етапі обробки інформації. Учасники семінару обмінялись досвідом роботи з інформування мешканців територіальних громад Миколаївщини щодо їх прав на безоплатну правову допомогу.

В ході практичних занять начальники відділів попередньої роботи з клієнтами  («фронтлайнери») та начальники відділів взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги («інтегратори») місцевих центрів працювали над розробкою алгоритмів звернень громадян по безоплатну правову допомогу і звернень до Європейського суду з прав людини. Це потрібно для того, щоб зробити безоплатну правову допомогу більш доступною та ефективною для кожного громадянина.