назад
04.12.15

Впродовж двох місяців контактний центр системи БПД прийняв 18 тис. дзвінків

IMG 5374За перші два місяці роботи контактного центру системи БПД операторами опрацьовано трохи більше 18-ти тисяч дзвінків від громадян.

Нагадаємо, єдиний контактний центр системи безоплатної правової допомоги відкрито 3 жовтня цього року. Дзвінки є безкоштовними в межах України та здійснюються на цілодобову гарячу лінію 0 800 213 103. Створення контактного центру системи безоплатної вторинної правової допомоги спрямоване на спрощення доступу осіб до безоплатної правової допомоги та оптимізацію процедур, пов’язаних з її наданням.

Громадяни отримують консультації кваліфікованих фахівців з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги, їх інформують про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини (обсяг послуги постійно розширюється) та про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.

Більшість консультацій (41%) було надано громадянам з питань пенсійного забезпечення, соціального захисту, в тому числі можливості отримання пільг для учасників АТО, призначення субсидій, виплат аліментів, контактів установ та організацій (гарячих ліній), які опікуються переселенцями, а також з земельних питань та питань трудового законодавства. Близько 30% дзвінків – запити інформації про адреси та контактні дані місцевих центрів з надання БВПД у регіонах, 11% – повідомлення про випадки затримання осіб та винесення постанов/ухвал щодо залучення захисника для здійснення захисту за призначенням, які переадресовані на регіональні центри з надання БВПД. Решта телефонних звернень – надання консультацій і роз’яснень з питань безоплатної правової допомоги.

IMG 5371

Із самого початку роботи контактного центру повідомлення про випадки затримання осіб від працівників правоохоронних органів та близьких осіб затриманих, а також винесення постанов/ухвал щодо залучення захисника для здійснення захисту за призначенням, які надходили на цілодобову гарячу лінію 0 800 213 103, приймали також уповноважені службові особи регіональних центрів з надання БВПД. Із 16 листопада поточного року операторами контактного центру приймаються всі дзвінки, та щодня їх в середньому опрацьовується більше, ніж триста.

«Для наших операторів ці 2 місяці виявились динамічними та корисними. Кожен з них мав можливість відчути себе допоміжною «ланкою» у вирішенні проблемних питань громадян, які телефонували до контакт-центру. В подальшому, прогнозуємо, навантаження зростатиме, і ми до цього готові. Крім того, паралельно плануємо проводити для наших операторів відповідні тренінги, підвищувати їх професійний рівень», – розповідає його керівник Олексій Лютик.

0 800 213 103 – єдиний телефонний номер, за яким можна звернутися до контактного центру та отримати консультацію з будь-якого питання, що стосується надання безоплатної правової допомоги та призначення адвоката за державний кошт. Оператори контактного центру працюють цілодобово, без вихідних.

ДОВІДКОВО

Контактний центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

  • консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
  • отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
  • забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
  • забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів;
  • інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.

Облаштування контактного центру високотехнологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.

 

 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook YouTube YouTube Google Google+  тTwitter