назад

Як працювати із вразливими групами клієнтів, навчали у Чернівцях

167-1Як навчитись управляти емоціями та стресом? Як покращити навички роботи із вразливими верствами населення? Що варто робити, аби налагодити ефективну комунікацію? Про все це і не лише 15 та 16 червня розповіли фахівцям місцевих центрів та бюро правової допомоги під час дводенного тренінгу випускниці програми «Адвокат майбутнього» Оксана Осудар та Оксана Міськів. Він відбувся на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області.

Робота у міні-групах, перегляд навчальних відеороликів, виконання практичних вправ та завдань, обмін досвідом між учасниками і не лише. Основна увага приділялась «м’яким навичкам» («soft skills»). Саме ці знання вкрай важливі для роботи із вразливими верствами населення. До прикладу, постраждалими від домашнього насильства, учасниками АТО, дітьми, людьми похилого віку, внутрішньо переміщеними осбами.

167-2

«Знання законодавства та процедур, тобто застосування «твердих навичок» («hard skills»), – важливо. Проте варто пам’ятати, що саме від застосування «м’яких навичок» залежить результат роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги», – відзначила тренер-адвокат Оксана Міськів.

«Спочатку будуємо площину відносин, а потім будуємо площину завдань. Це просте правило необхідно пам’ятати, оскільки встановлення ефективної комунікації з клієнтом допомагає краще зрозуміти його потреби, а відповідно і надати якісну правову допомогу», – зауважила тренер-адвокат Оксана Осудар.

Формат тренінгу з розвитку навичок роботи із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги передбачав активність усіх учасників.

«Мені сподобався формат тренінгу. Нам розповіли про інструменти ефективної комунікації. Ми мали змогу переконатись, наскільки стереотипи заважають працювати. Окрім того, нас навчали управляти емоціями та стресом; пояснили, як запобігти професійному вигоранню», – розповіла учасниця тренінгу Анастасія Тирон.

167-3

Тренінг проводився за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві із Координаційним центром з надання правової допомоги. Насамкінець кожен, хто взяв у ньому участь, отримав сертифікат.

Контактна інформація! Звернутися по допомогу до фахівців Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області можна за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Василя Аксенина, 5. Телефон: (0 372) 55 31 38.

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103
(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).