назад

Як працюватимуть дистанційні пункти доступу до БПД у центрах пробації Житомира?

DP1Для осіб, засуджених до покарань, що не пов’язані із позбавленням волі, правова допомога стала ще доступнішою. Фахівцями Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджена співпраця з районними відділами Центру пробації у Житомирській області.
Під час зустрічей із співробітниками Корольовського та Богунського районних відділів філії Державної установи «Центр пробації» у Житомирській області були скореговані графіки роботи дистанційного пункту доступу до безоплатної правової допомоги для осіб, засуджених до покарань, що не пов’язані із позбавленням волі.

Згідно затвердженого графіку, тричі на квартал фахівці Житомирського місцевого центру забезпечуватимуть роботу дистанційного пункту доступу до безоплатної правової допомоги:
– 1-й вівторок 1-го місяця кварталу – Корольовський районний відділ ДУ «Центр пробації» у Житомирській області;
– 1-й четвер 1-го місяця кварталу – Богунський районний відділ ДУ «Центр пробації» у Житомирській області;
– 4-та середа 3-го місяця кварталу – сектор ювенальної пробації м. Житомира Корольовського районного відділу ДУ «Центр пробації» у Житомирській області.
Керівник місцевого центру Олександр Коваль також зустрівся з громадянами, які стоять на обліку у районних відділах Центру пробації та розповів їм про діяльність центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги і послуги, які надаються населенню. Олександр Коваль наголосив на тому, що у разі необхідності, під час роботи дистанційного пункту громадяни матимуть можливість звернутись до фахівців Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та отримати безоплатні консультації та допомогу професійних адвокатів.

DP2
У присутніх виникли питання, які стосувались житлових та спадкових питань. За консультацією звернувся Олександр Гаврилюк (ім’я та прізвище змінені з етичних міркувань – прим. автора). Чоловік просив надати роз’яснення щодо порядку зняття з реєстрації місця проживання. Зняття з реєстрації місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник повинні подати:
• заяву про зняття з реєстрації місця проживання встановленої форми; рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; свідоцтво про смерть;
• документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (якщо дитина не досягла 16 років));
• квитанцію про сплату адміністративного збору;
• військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
У випадку реєстрації місця проживання батьків дитини, яка не досягла 14 років, за різними адресами , зняття з реєстрації місця проживання такої дитини разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою іншого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву.

{module Житомирський МЦ}