назад

Як працює відділ попередньої роботи з клієнтами в Охтирському місцевому центрі

160610 02До Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги 10 червня завітала з візитом начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури Регіонального центру з надання БВПД в Сумській області Наталія Поставська. Мета відвідування – вивчення окремих напрямків діяльності та надання консультативно-методичної допомоги працівникам Охтирського місцевого центру. 

«Наша діяльність направлена на надання правової допомоги кожному, хто звернувся до Охтирського місцевого центру з надання БВПД», – зазначив начальник відділу попередньої роботи з клієнтами Микола Кравченко, коли розповідав про напрямки роботи свого відділу.

Книга відгуків залишила в Наталії Поставської приємне враження, а особливо наступний запис: «Зовсім випадково дізналася про те, що в Охтирці надають безоплатну юридичну консультацію. Сьогодні прийшла, щоб мені надали роз’яснення по спадщині. Скажу чесно, що не зустрічала такого ставлення вже давно. Усе розповів юрист до дрібниці. Спасибі!!!»

Наприкінці візиту директор Охтирського місцевого центру з надання БВПД Тамара Козир зазначила, що одержані методологічні рекомендації  є важливими для роботи центру в подальшому, адже напрацювання пропозицій щодо удосконалення роботи та тісної співпраці є запорукою успіху. А обмін досвідом підвищить якість надання правової допомоги.

Ще однією знаковою подією цього дня для Охтирського місцевого центру стало рішення 11-ої сесії Тростянецької районної ради, на якій було прийнято «Програму розвитку надання правової допомоги населенню Тростянецького району на 2016-2020 роки».