назад

Як співпрацювати з медіа та створювати інформаційні новини

5.04.16 -    Про це 5 квітня 2016 року обговорювали у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області на робочій зустрічі з начальниками відділів взаємодії з суб`єктами надання БППД.

Під час зустрічі заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації Регіонального центру Тетяна Бєлобородова, начальник відділу Олена Герасименко продемонстрували інтеграторам місцевих центрів із Бердичева (Ольга Сікорська), Житомира (Вікторія Тогунова), Новоград-Волинського (Віталій Радзивіл) та Коростеня (Оксана Сергієнко) три презентації. У презентаціях надано рекомендації щодо створення прес-релізів, прес-анонсів, співпраці зі ЗМІ, написання інформаційних матеріалів для веб-сайтів місцевих центрів.

Зустріч розпочала заступник директора Регіонального центру Наталія Радушинська.

Мистецтво написання прес-анонсу та прес-релізу полягає в тому, щоб «заінтригувати» журналіста чи редактора. Три аксіоми, які навела Тетяна Бєлобородова дозволили зрозуміти, на що потрібно орієнтуватися інтеграторам, готуючи прес-реліз для журналістів.

Безперечно, було важливо дізнатися про те, з якими ЗМІ найчастіше співпрацюють інтегратори місцевих центрів та як налагоджували стосунки. Проаналізувавши специфіку роботи зі ЗМІ, учасники зустрічі дійшли висновку, що співпраця з журналістами є необхідною умовою, аби про діяльність Центрів дізналися.

Одноголосно учасники зустрічі зауважили, що першими до налагодження взаємостосунків та взаєморозуміння мають бути самі ж інтегратори місцевих центрів: «У нас є цікава інформація, але чи знають про це журналісти? Необхідно налагодити співпрацю з редакторами та журналістами, запрошувати на «Дні відкритих дверей», спробувати показати, над чим ми працюємо та довести це на прикладах. Важливо налагодити не тільки партнерські, але й звичайні дружні стосунки», – зазначила Тетяна Бєлобородова.

Олена Герасименко підвела підсумки виконання квартальних планів та плану на 2016 рік за І квартал, відмітила досягнення та зауважила на недоліки в роботі інтеграторів місцевих центрів.

Самі ж інтегратори підсумували, що подібний захід є прекрасною можливістю обмінятися досвідом, навчитися чогось нового, проаналізувати зроблену роботу та визначитися зі стратегією у роботі зі ЗМІ.

Переглянути презентації можна за посиланнями: “Прес-реліз та прес-анонс“, “Робота з медіа“, “Як писати новину

5.04.16 -    3