Введення надзвичайної ситуації та продовження в Україні карантинного режиму до 24 квітня 2020 року на сьогодні є одним із способів захистити себе і своїх близьких від поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Як отримати адміністративні, соціальні та правові послуги в умовах карантину консультують фахівці центрів безоплатної вторинної правової допомоги Кіровоградщини.
Дистанційно запровадили свою роботу майже всі державні органи, які надають послуги населенню.
Отримати правову допомогу від держави у період карантину можна скориставшись її сервісами, а саме:
- зателефонувати на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
- написати на електронну адресу центру kropyvnytskyi@legalaid.kr.ua;
- поставити запитання в месенджер фейсбук-сторінки системи БПД https://www.facebook.com/Kropyvnytskyi.1.Centre.BVPD/;
- прочитати правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті https://t.me/ualegalaidchat;
- поставити запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk;
- скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua .
Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн сервісів:
- для цього необхідно зареєструватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/;
- завантажити мобільний додаток «Пенсійний фонд» і отримати послуги в зручному форматі з сматфонів та планшетів;
- зателефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами телефонів: 0 800 503 753, 044 281 08 70, 044 281 08 71.
Отримати необхідну інформацію можна на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області за посиланням https://www.pfu.gov.ua/kr/.
Державний центр зайнятості встановив наступний тимчасовий порядок обслуговування клієнтів:
- прийом документів, що фіксують намір щодо реєстрації як безробітного, здійснюється через засоби електронного зв’язку або скриньок для кореспонденції, розміщених біля входу в приміщення центрів зайнятості/філії;
- всі консультації, пов’язані з набуттям статусу зареєстрованого безробітного та пошуку роботи, будуть здійснюватися за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку;
- на виконання рішення Уряду кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб.
У разі виникнення питань щодо обслуговування в центрах зайнятості/філій Кіровоградської області у період карантину телефонуйте за номерами «гарячих ліній» (0522) 32 28 41; (0522) 32 17 68, або пишіть на електронні скриньки: prof@kocz.gov.ua; empl@kocz.gov.ua.
Контакти міськрайонних центрів зайнятості, філій Кіровоградського обласного центру зайнятості знаходяться за посиланням https://kid.dcz.gov.ua/novyna/uvaga-vazhlyva-informaciya-dlya-vidviduvachiv-sluzhby-zaynyatosti.
У Центрах надання адміністративних послуг має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування, а також поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного. Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр.
Рекомендовано:
- не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо);
- документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції;
- організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт);
- забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми;
- консультувати громадян дистанційно;
- надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою.
У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Державна податкова служба рекомендує використовувати електронні сервіси:
- спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення «Єдине вікно подання електронної звітності» (далі – Єдине вікно);
- інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).
Єдине вікно.
Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».
Електронний кабінет.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:
- відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
- доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
- переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
- отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
- отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
- створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.