Як надавати якісні правові консультації, послуговуючись інформаційно-довідковою платформою «WikiLegalAid», як готувати вичерпні роз’яснення для цієї платформи та яким чином удосконалити її можливості – над цими питаннями міркували фахівці й фахівчині системи безоплатної вторинної правової допомоги під час дводенного тренінгу, який відбувався 4 та 5 травня в Хмельницькому.
У форматі майстер-класів зі створення консультацій, програвання та обговорення конкретних кейсів, дискусій, обміну досвідом юристи і юристки системи працювали над своїми навичками користування платформою «WikiLegalAid».
Учасники тренінгу обговорили можливість використання «WikiLegalAid» для надання клієнтам письмових правових роз’яснень та консультацій; висловили пропозиції для поліпшення інтерфейсу платформи, щоб у такий спосіб зробити її більш зручною для користувачів, а також своє бачення процесу наповнення та оновлення довідково-інформаційної бази.
Крім працівників регіонального та місцевих центрів і бюро правової допомоги Хмельницької області, до обміну думками долучилася адвокатка-експертка Наталія Свірневська. Провели тренінг фахівці Київської міжрегіональної ресурсно-комунікаційної платформи і профільних управлінь Координаційного центру з надання правової допомоги.
Нагадаємо, це вже п’ятий подібний захід, організований за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» з метою поширення позитивного досвіду використання під час консультування клієнтів платформи «WikiLegalAid», розвитку навичок користування цим інформаційним ресурсом та його удосконалення у майбутньому. Такі тренінги пройшли у Сумах, Чернігові, Житомирі та Львові.
Довідково
«WikiLegalAid» – інформаційна база, що функціонує за принципом відомої «Wikipedia»; вона поповнюється правовими консультаціями з найактуальніших питань. Юристи системи вносять правову інформацію відповідно до реальних запитів клієнтів, які приходять до центрів та бюро правової допомоги у всіх регіонах країни. Ця система – спільний продукт фахівців системи з усієї України. Вона є інноваційним інструментом, що допомагає в роботі працівникам, які надають правові консультації на місцях.
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: