537 271 вхідних дзвінків прийняли оператори єдиного контакт-центру системи БПД за три роки роботи. Додзвонювачі, зокрема, мали можливість отримати як роз’яснення та правові консультації, так і інформацію про роботу системи безоплатної правової допомоги в Україні.
«Діяльність єдиного контакт-центру дала можливість тисячам українців з різних куточків нашої держави, зателефонувавши за безкоштовним номером 0 800 213 103, швидко у зручні час та спосіб вирішити свої юридичні питання, отримати необхідну правову консультацію та дізнатися важливу інформацію, що стосується захисту своїх прав.
Особливо важливою та необхідною діяльність контактного центру є для тих громадян, які за станом здоров’я або віддаленістю проживання, не можуть особисто відвідати центри з надання БВПД чи бюро правової допомоги», – коментує директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.
Контактний центр має 2 стаціонарні офіси – у Чернівцях (працює з 03 жовтня 2015 року) та Сумах (працює з 17 липня 2017 року).
Їхню роботу забезпечують 14 та 9 відповідно операторів – висококваліфікованих юристів-консультантів, які дбають про надання якісних правових послуг клієнтам системи безоплатної правової допомоги.
Надання правової інформації, консультації та роз´яснень з правових питань з використанням різних інструментів, у тому числі довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid», забезпечують фахівці-юристи офісу в Сумах, який працює без вихідних з 6:45 до 21:15.
Пріоритетами у роботі контакт-центру у Чернівцях є отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави, а також оперативний зв’язок з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Нагадаємо, зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) можна отримати такі послуги:
- забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
- отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
- консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
- інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
- надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
- інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
- забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, у тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.
Облаштування контактного центру технологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в межах упровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: