назад
03.10.19

Єдиний контакт-центр системи БПД: майже мільйон дзвінків

Майже мільйон дзвінків надійшло до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги починаючи з 3 жовтня 2015 року. Відділ контакт-центру, який спеціалізується на консультування громадян з питань надання БПД, прийнятті повідомлень про випадки затримання осіб, забезпеченні оперативного зв’язку з усіма центрами системи БПД тощо, відкрився на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області 3 жовтня 2015 року.

З нагоди 4-ї річниці роботи контакт-центру у Чернівцях відбувся мітап – неформальна зустріч фахівців системи БПД, адвокатів та студентів юридичного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

«Контакт-центр був створений чотири роки тому у зв’язку з величезним попитом українців на безоплатні правові послуги. Чимало громадян просто не знали, куди звернутися за правової допомогою, з чого почати. Особливо важливою та необхідною діяльність контакт-центру є для тих громадян, які за станом здоров’я або через віддаленість проживання не можуть особисто відвідати центри чи бюро правової допомоги», – розповів директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області Аркадій Мунтяну.

Телефонуючи за номером 0 800 213 103, люди найчастіше бажають отримати консультації юристів, також питають адреси центрів з надання безоплатно вторинної правової допомоги.

Фахівці, які відповідають на телефонні дзвінки, постійно вдосконалюють свої навички в спілкуванні з телефонними співрозмовниками, знають як заспокоїти людей, у яких паніка в складній ситуації. Для цього оператори проходять тренінги, які організовує Координаційний центр з надання правової допомоги. Останній тренінг відбувся нещодавно, 28-29 вересня на базі правого клубу PRAVOKATOR.Львів. Фахівці системи БПД удосконалювали навички, необхідні для якісної комунікації по телефону, напрацьовували алгоритми опрацювання типових телефонних дзвінків, складали модельні скрипти та презентували модельні розмови та багато іншого.

Під час мітапу своїми порадами та досвідом зі студентами поділились працівники Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області, адвокати, які співпрацюють із системою БПД, а також медіатор. Спілкування проходило у форматі унікальної лекції, коли не спікер вирішував, яку інформацію надавати, а саме студенти визначали теми для обговорення. У будь-який момент вони могли поставити адвокатам Валентину Ставчанському та Галині Божеску, а ще медіатору Галині Гаврилюк ті запитання, які їх цікавлять.

«Дуже цікаво було дізнатись про медіацію, почути подробиці роботи медіатора. Окрім того, пізнавальним було подивитись зсередини, як працює контакт-центр системи безоплатної правової допомоги, почути, як оператори відповідають на дзвінки людей. Це набагато цікавіше, ніж звичайні лекції», – зазначила студентка Анастасія Косован.

«Спілкування на рівних – це найбільше сподобалося. Можна поставити будь-яке запитання, «перервати» промову лектора, якщо щось не зрозуміло або хочеться дізнатися детальніше. Мені дуже сподобалось. Я дізнався багато нової інформації про систему безоплатної правової допомоги, про переваги медіації», – розповів студент Олег Рудей.

Довідково. Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103 (дзвінки на телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

  • забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
  • повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
  • консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
  • надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
  • інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової – допомоги налагоджені партнерські відносини;
  • забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.