назад
08.08.25

Юридичні питання з гарячої лінії поліції перенаправляються до системи надання безоплатної правничої допомоги

Тепер дзвінки громадян на безкоштовну «гарячу лінію» Національної поліції України — 0 800 50 02 02, які стосуються правових питань, автоматично перенаправлятимуться до системи надання безоплатної правничої допомоги (БПД).

Таке рішення ухвалили через зростання кількості звернень, які не належать до компетенції поліції, але потребують професійної правової консультації.

Що це дасть:

  • Громадяни зможуть оперативно отримувати фахові роз’яснення та консультації з правових питань  від профільних фахівців — юристів системи безоплатної правничої допомоги.
  • Скоротиться час очікування на лінії, тож відповіді на нагальні питання люди отримуватимуть швидше.
  • Зменшиться навантаження на операторів поліції — вони зможуть зосередитися на запитах, які стосуються саме роботи правоохоронних органів.
  • Покращиться загальна ефективність комунікації представників державних органів з громадянами, які потребують правничої допомоги.

«Наприклад, людина телефонує, щоб дізнатися, як правильно скласти процесуальний документ та подати його до суду. Це питання — вже не до поліції, а до системи надання безоплатної правничої допомоги. У голосовому меню оператор пропонує обрати переадресацію — і людина автоматично потрапляє до наших юристів, які консультують її по суті», — пояснює  начальник відділу забезпечення надання правничої допомоги засобами електронних комунікацій Координаційного центру з надання правничої допомоги Ігор Шпак..

Від початку дії механізму, з 1 серпня, юристи системи надання БПД вже опрацювали понад 120 перенаправлених дзвінків. Першою такий дзвінок прийняла юристка із Закарпаття. Фахівчиня надала консультацію жінці щодо алгоритму дій у разі втрати паспорта.

Це нововведення — ще один крок до більш зручного та ефективного сервісу для громадян у сфері отримання правничих послуг.