назад
25.03.16

З початку роботи Охтирського місцевого центру за допомогою звернулося більше 1000 осіб

160325 01Про це говорили 25 березня під час прес-конференції в Охтирському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Також мова йшла про підсумки роботи центру та про розвиток системи надання безоплатної правової допомоги.

Під час прес-конференції заступник начальника відділу організації надання безоплатної вторинної допомоги Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Ольга Коваленко зазначила, що Регіональний центр надає вторинну правову допомогу у кримінальних справах.

Між Національною поліцією України та Міністерством юстиції України у сфері надання безоплатної правової допомоги 12 лютого 2016 року було підписано меморандум про співпрацю.

160325 02

«Кожен громадянин України, незалежно від місця проживання чи інших ознак зможе отримати якісну правову допомогу та захист адвокатів, послуги яких оплачуються державою», – зауважила Ольга Коваленко.

Директор Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Тамара Козир підвела підсумки роботи місцевого центру. «Підтвердженням довіри до юристів центру свідчить той факт, що з 1 липня більш ніж 1000 громадян звернулися за роз’ясненнями саме до нас», – наголосила Тамара Козир. Також директор звернула увагу на те, що юридичні консультації, тобто первинна правова допомога, надаються безкоштовно всім громадянам, які звернулися до установи.

Тамара Козир акцентувала увагу на тому, що багато громадян вже знають про центр та подякувала журналістам за плідну співпрацю.

Директор центру зазначила, що типовим клієнтом, який звертається за допомогою є жінка віком від 35 – до 60 років. Як правило, громадяни потребують консультацій з соціальних та земельних питань.

 Начальник відділу попередньої роботи з клієнтами Микола Кравченко нагадав, що вже розроблено проект змін до Закону України «Про безоплатну правову допомогу», де передбачається збільшення кола суб’єктів, які можуть звернутися за допомогою. Законопроект знаходиться на розгляді у Верховній Раді. Микола Кравченко озвучив деякі підсумки роботи за І квартал 2016 року. З 1 січня 2016 року до Центру звернулося 360 клієнтів, видано 24 доручення адвокатам на надання вторинної правової допомоги. Тобто 360 людей отримали консультації, а 24 одержали допомогу адвоката, послуги якого оплачуються державою.

160325 03

Начальник відділу інформаційної та матеріальної інфраструктури Алла Мірошниченко зазначила, що до центру кожного дня звертаються люди із різноманітними проблемами. «Консультації за потреби надаємо і в телефонному режимі», – відмітила Алла Мірошніченко.

Виступ продовжила заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення та інформації Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Сумській області Ірина Стегній. «Приємно відмітити, що робота Охтирського місцевого центру орієнтована на клієнта і кожен, хто переступив поріг установи отримає якісну юридичну консультацію, а якщо є потреба і якщо людина має на це законне право – то і вторинну правову допомогу» – зазначила Ірина Стегній.

Якщо ви мешкаєте в Охтирці чи Охтирському районі, Тростянці чи Тростянецькому районі, у Лебедині чи Лебединському районі або Великописарівському районі звертайтеся до нас за адресою: м. Охтирка, вул. Перемоги (Леніна), 13. Тел. 4-22-23, Номер гарячої лінії  0-800-213-103.