назад
12.01.17

За 15 місяців роботи до контакт-центру системи БПД надійшло майже 170 тис. вхідних дзвінків

Впродовж функціонування єдиного всеукраїнського контактного центру системи безоплатної правової допомоги в Україні, починаючи із жовтня 2015 року, до нього звернулось 168 885 громадян.

Третину телефонних дзвінків (40%), які цілодобово приймають 16 операторів контакт-центру на гарячу лінію 0-800-213-103, становили запити інформації про адреси, контактні дані та графіки роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також стосувалися консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги (видів безоплатної правової допомоги, порядку її отримання, категорій осіб, які мають право на різні види БПД, скарг на роботу центрів з надання БВПД та адвокатів тощо).

17% усіх дзвінків за період роботи контакт-центру становили повідомлення про затримання осіб, винесення постанов/ухвал про залучення захисника для здійснення захисту за призначенням. Такі повідомлення переадресовувалися операторами контакт-центру до відповідних регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з метою своєчасної організації останніми відповідної послуги.

Решта дзвінків (за виключенням невеликого відсотка таких, які зірвалися) надійшли від осіб, які цікавились інформацією, що стосуються широкого кола питань соціального захисту, зокрема, щодо оформлення житлових субсидій; отримання пільг учасникам АТО, пенсійного забезпечення, земельних питань, захисту прав споживачів та інших порушених прав громадян тощо. У межах компетенції та доступу до інформації фахівці контакт-центру надавали роз’яснення з приводу того, до яких державних органів чи організацій слід звертатись громадянам у вирішенні їх поточних запитань; зокрема, й до найближчих бюро правової допомоги для отримання відповідних юридичних консультацій. Також мали місце дзвінки від внутрішньо переміщених осіб та переселенців, дзвінки стосовно зниклих безвісти в зоні АТО та дзвінки стосовно волонтерства в зоні АТО. У таких випадках оператори контактного центру надають інформацію щодо контактних даних (гарячих ліній) відповідних установ та організацій, які опікуються цими питаннями.

CC 1

Впродовж усього часу роботи контактного центру системи безоплатної правової допомоги його оператори щотижнево оновлюють та проводять моніторинг інформаційної бази, що була утворена з метою систематизації відомостей та контактної інформації про різні державні організації, установи, правозахисні організації, до яких можливо безпосередньо скеровувати додзвонювачів у їхніх питаннях; налагоджують відповідні контакти.

Нагадаємо, що контактний центр системи безоплатної правової допомоги почав працювати 3 жовтня 2015 року у Чернівцях, та був створений задля спрощення доступу громадян до безоплатної правової допомоги та оптимізації процедур, пов’язаних з її наданням. Фахівці контакт-центру цілодобово забезпечують додзвонювачам на єдиний всеукраїнський номер 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги; інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини; отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави; забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку; забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів; інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.

Облаштування контактного центру технологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook             YouTube YouTube             Google Google+  тTwitter