назад
13.04.18

За минулий рік центри системи БПД прийняли понад 150 тисяч дзвінків громадян, які звернулись по допомогу

thumbnail s 20180302104743 2173

Ефективність консультацій громадян у центрах системи безоплатної правової допомоги (БПД) є дуже високою і дає змогу вирішити більшість спірних питань у позасудовому порядку. Про це заявив директор Координаційного центру з надання правової допомоги (КЦ) Олексій Бонюк в ефірі програми «Грані» дніпропетровського «34 телелеканалу».

«Лише 20% з тих громадян, які звертаються до наших центрів, потім користуються вторинною правовою допомогою. Це говорить про те, що ми вчимо, ми даємо ту інформацію громадянам, яка істотно допомагає вирішувати свої проблеми самостійно, і є найменш витратним шляхом – ми економимо час і ресурси громадян» зазначив Бонюк. Він роз’яснив в чому полягає відмінність первинної та вторинної правової безоплатної допомоги та як вона налагоджена у віддалених селах чи для людей з інвалідністю, які не можуть самостійно відвідати центри БПД.

За словами очільника Координаційного центру, юристи (іноді з іншими представниками державної влади – територіальними управліннями юстиції, нотаріусом та ін.) виїжджають в ті містечка і села, де громади мають конкретну правову потребу. Так само побудована робота і з немічними людьми чи людьми з інвалідністю. «Наш спеціаліст може здійснити візит додому до тих громадян, які залишили заявку в нашому центрі телефоном чи через соціальні служби, якщо через інвалідність вони не в змозі самостійно це зробити, – пояснив Олексій Бонюк. – Якщо ж ця людина відноситься до пільгової категорії, то ми можемо надати вже і вторинну допомогу, яка полягає в складанні процесуальних документів і в зверненні до суду».
Нагадаємо, за минулий 2017 рік центри системи БПД прийняли понад 150 тисяч дзвінків громадян, які потребували правової допомоги.

Переглянути відео можна за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=6BExQTOYTN4&t=1s

ДОВІДКА

В Україні налічується:
23 – Регіональні центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД);
96 – Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД);
432 – Бюро правової допомоги 
5 – правових клубів (міжрегіональні ресурсно-комунікаційні платформи)


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook           YouTube YouTube           Google Google+  тTwitter