Впродовж першого півріччя 2025 року юристи системи надання безоплатної правничої допомоги опрацювали близько 150 тисяч дзвінків, що надійшли на єдиний контактний номер телефону системи 0 800 213 103.
Найбільше дзвінків надійшло від клієнтів з Київської області та міста Києві (~ 17,6 тис.), Дніпропетровської (~ 12,6 тис.), Харківської (~6,8 тис. ) та Львівської (~ 6,1 тис.) областей.
З якими питаннями зверталися
Найбільше клієнти запитували про:
- проходження військової служби, у тому числі військовий облік, мобілізація, бронювання, відстрочка, звільнення з військової служби — ~ 11,2 тис. звернень;
- виконання судових рішень, у тому числі щодо зняття арешту з рахунків та майна — ~ 4,6;
- державні допомоги, виплати, компенсації, у тому числі єПідтримка — ~ 3,3;
- укладення, виконання, розірвання договорів, визнання їх недійсними —
~ 2,7 тис.; - оскарження рішень, дій та бездіяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування — ~ 2,7 тис.;
- адміністративні правопорушення, порядок оплати штрафів та їх оскарження — ~ 2,6 тис.;
- порядок перетину державного кордону — 942.
Серед питань, пов’язаних зі збройною агресією, переважали питання про:
- виплати грошового забезпечення військовослужбовцям та у випадку поранення;
- одноразову грошову допомогу членам сім’ї загиблого військовослужбовця;
- пошук зниклих безвісти;
- отримання гуманітарної допомоги.
Як клієнти оцінили послугу
Наприкінці травня на лінії впровадили систему оцінювання якості обслуговування після звернення.
«Ми це зробили, щоб підвищити прозорість взаємодії з клієнтами, покращити зворотний зв’язок та виявляти напрями для професійного розвитку юристів», — розповів начальник відділу забезпечення надання правничої допомоги засобами електронних комунікацій Координаційного центру Ігор Шпак.
Клієнти залишили вже 6355 оцінок, понад 90% з яких високі бали — оцінки «4» та «5» за п’ятибальною шкалою.