назад
05.11.15

За перший місяць роботи до контактного центру системи БПД звернулося понад 10 з половиною тис. громадян

 MG 0724Від початку роботи контактного центру системи БПД, 3 жовтня 2015 року, до нього надійшло більше 10-ти з половиною тисяч дзвінків від абонентів.

Звернувшись до контактного центру людина може дізнатися інформацію про роботу системи БПД, та отримати роз´яснення щодо категорій громадян, які згідно вимог Закону України «Про безоплатну правову допомогу» мають право на її отримання; повідомити про випадок затримання особи працівниками правоохоронних органів; уточнити адресу та телефон найближчого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, до якого можна буде звернутися за місцем фактичного проживання, або дізнатися телефони «гарячих ліній», за якими будуть надані консультації з питань правового та соціального захисту.

Так, майже третина дзвінків, що надійшли до контактного центру протягом місяця, стосувались питань соціального захисту, зокрема, переоформлення пенсій, отримання соціальної допомоги, оформлення субсидії, можливості отримання безоплатної правової допомоги учасниками АТО та членами їх сімей, а також гарантії їх соціального захисту тощо. Понад 22% звернень – уточнення контактних даних регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, близько 8% – повідомлення про затримання, майже 3,5% – повідомлення про винесення постанов/ухвал, більше ніж 3% – звернення за консультаціями або роз´ясненнями про суб´єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, суб´єктів надання такої допомоги, порядку її отримання, порядку оскарження рішень, дій або бездіяльності суб´єктів надання безоплатної вторинної правової допомоги та інших питань функціонування системи БПД.

Частина дзвінків до контактного центру стосувалась висловлення подяки на адресу працівників регіональних та місцевих центрів надання безоплатної вторинної правової допомоги за надану кваліфіковану допомогу. 

Нагадаємо, що штатна структура контактного центру передбачає роботу 14 операторів, які цілодобово приймають дзвінки від громадян. Кількість таких телефонних звернень в середньому сягає чотирьохсот на добу.

Єдиний телефонний номер – 0 800 213 103, за яким можна звернутися до контактного центру та отримати консультацію з будь-якого питання, що стосується надання безоплатної правової допомоги та призначення адвоката за державний кошт. Нагадаємо, що на перших етапах роботи контактного центру повідомлення про випадки затримання осіб та винесення постанов/ухвал щодо залучення захисника за призначенням приймають також уповноважені службові особи регіональних центрів з надання БВПД. В подальшому усе навантаження з телефонного консультування населення візьмуть на себе оператори контактного центру. Очікується, що протягом року вони оброблятимуть приблизно 80 000 телефонних дзвінків, що надходитимуть на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги в Україні.

Нагадаємо, всеукраїнський контактний центр системи БПД відкрито 3 жовтня 2015 року в Чернівцях з метою спрощення доступу осіб до безоплатної правової допомоги та оптимізацією процедур, пов’язаних з її наданням.

У перший тиждень роботи оператори контактного центру опрацювали 1300 телефонних звернень.

ДОВІДКОВО

Контактний центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

  • консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини (обсяг послуги поступово розширюватиметься);
  • отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
  • забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
  • забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів;
  • інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.

Номер телефону: 0 800 213 103, цілодобово, дзвінки в межах України безкоштовні.

Облаштування контактного центру високотехнологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.

 

 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook YouTube YouTube Google Google+  тTwitter