Умови роботи:
- офіційне працевлаштування згідно КзПП;
- можливість професійного розвитку;
- робота у затишному офісі на правому березі Києва (район м. Лукʼянівська);
- графік роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 до 16.45 год;
- посада є строковою – на період увільнення
Посадові обов’язки:
- забезпечує проведення оцінювання якості надання безоплатної правничої допомоги працівників та аналізу ефективності діяльності системи забезпечення якості безоплатної правничої допомоги;
- розробляє, впроваджує та застосовує інструменти проведення оцінювання якості надання безоплатної правничої допомоги працівників;
- забезпечує розроблення проектів наказів, доручень, листів та інших документів Координаційного центру з питань, що віднесені до компетенції відділу;
- аналізує практики правозастосування з питань якості надання безоплатної правничої допомоги працівників;
- координує діяльність щодо забезпечення якості правничої допомоги територіальних відділень Координаційного центру;
- забезпечує збір та аналіз інформації за результатами проведеного оцінювання якості надання безоплатної правничої допомоги працівників;
- збирає, узагальнює та аналізує статистичну, аналітичну та іншу інформацію з метою виявлення кращих практик забезпечення якості безоплатної правничої допомоги працівників, здійснює їх узагальнення, адаптацію та впровадження;
- забезпечує розгляд та аналіз звернень (скарг), які надходять до Координаційного центру, з питань, що віднесені до компетенції відділу.
Вимоги до претендентів на посаду:
- вища юридична освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
- досвід роботи за фахом не менш як 2 роки;
- наявність адвокатського посвідчення та активної адвокатської практики буде перевагою;
- наявність досвіду роботи в системі надання правничої допомоги буде перевагою;
- знання Конституції та законів України, указів і розпоряджень Президента України і постанов Верховної ради України, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, законодавства про безоплатну правничу допомогу;
- вільне володіння українською мовою;
- навички роботи на ПК та офісній техніці, а також основними офісними програмами пакету MS Office (Word, Excel) та Google-онлайн інструментами.
Особисті навички, які очікуються у претендентів на посаду:
- вміння швидко навчатись;
- аналітичне мислення;
- комунікабельність;
- увага до деталей, вміння організовувати роботу;
- бажання розвиватись та досягати результатів;
- готовність до інтенсивного режиму роботи;
- вміння працювати у команді;
- цілеспрямованість та порядність.
Процес подачі заявок:
- Надішліть своє резюме на адресу: hr@legalaid.gov.ua, зазначивши у темі листа “Головний юрист відділу роботи з адвокатурою”.
- За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено до співбесіди.
Щоб більше дізнатися про нас, ви можете відвідати офіційний сайт: https://legalaid.gov.ua/
Надсилаючи резюме кандидат дає згоду на обробку персональних даних.
Контактна особа з питань підбору персоналу: Катерина Середенко, начальник відділу людських ресурсів (kateryna.seredenko@legalaid.gov.ua).