назад

Безпека клієнтів – понад усе

На жаль, сьогодні сигнал повітряної тривоги все частіше і частіше сповіщає про небезпеку.

Можемо спостерігати, як відвідувачі спішно покидають торгові центри і кафе, які припиняють свою роботу на цей час. Хтось просто продовжує своє звичне життя, а хтось прямує до найближчого укриття.

Що ж відбувається, коли сигнал повітряної тривоги лунає під час проведення правопросвітницьких заходів та консультування клієнтів системи надання безоплатної правової допомоги?

Нещодавно така ситуація вперше трапилася під час консультування внутрішньо переміщених осіб у приміщенні Іваничівської селищної ради, щойно організатори розпочали захід.

Звісно, усі присутні оперативно покинули приміщення та розмістились у обладнаному бомбосховищі.

І, аби провести цей час із користю, фахівці Володимир-Волинського місцевого центру запропонували учасникам розпочати і провести захід в укритті.

Отож, допоки лунала повітряна тривога, присутні встигли дізнатися як можна швидко вирішити свої правові проблеми, як отримати доступ до безоплатної правової допомоги, особливо найбільш вразливим верствам населення – людям похилого віку, внутрішньо переміщеним особам, особам з інвалідністю і малозабезпеченим та отримали інформаційно-роз’яснювальні матеріали системи БПД.

Разом з очільницею громади Лідією Томашевською поговорили й про те, як Іваничівська громада швидко зреагувала на нові виклики, яких раніше не було, в тому числі і щодо розміщення внутрішньо переміщених осіб та забезпечення їх усім необхідним, в тому числі і психологічною підтримкою.

Представниця БФ «Рокада» на Волині Ольга Голіцина-Чазова, крім того, вручила присутнім гуманітарні пакунки.

Тож, наприкінці зустрічі учасники поділилися, що безпечна атмосфера та невимушений формат роботи, у якому була проведена зустріч, сприяли кращому засвоєнню інформації та дозволяли з легкістю комунікувати між собою, чого б могло не відбутися у офіційній обстановці, а тривожний час пройшов непомітно.

Отже, якими б складними не були умови, в яких наразі доводиться працювати фахівцям місцевих центрів, вони завжди готові підлаштовуватись під потреби суспільства, бути мобільними та гнучкими, аби не втрачати довіру своїх клієнтів та одночасно дбати про їх безпеку.