Швидко минув перший місяць роботи Конотопського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Перші підсумки:
зрозуміли, що
до роботи, яку виконують працівники центру відноситися абияк неможливо,тому що кожен клієнт – це окрема життєва історія та окремий шлях вирішення звернення;
коли консультуємо з проблемної ситуації, необхідно відноситися до неї, як до власної – це допоможе зробити правильний вибір та визначити найкоротший порядок дій;
без тісної співпраці та порозуміння між представниками сторін, які причетні до вирішення питання людини, неможливо надати якісну допомогу;
навчилися
спільно взаємодіяти в середині колективу та налагоджували комунікації із іншими структурами та відділами;
діяти в тих ситуаціях, які ще не прописані в методичних матеріалах;
знаходити потрібну інформацію в законодавчих актах та використовувати її для вирішення звернень;
знайшли
партнерів серед 3 громадських організацій та 1 благодійного фонду;
порозуміння з державними організаціями та органами місцевого самоврядування Конотопської міської ради та Конотопської районної державної адміністрації, провели 2 зустрічі та підписали угоди про співпрацю;
підтримку серед простих жителів району обслуговування центру.
Таким чином за липень прийнято осіб – 43, із них надано консультації – 32, спрямовано до відповідної установи -1, прийнято звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги – 10.
4 особи отримали позитивні рішення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Працівники Конотопського місцевого центру впевнені, що постійна кропітка робота дасть свої позитивні результати в недалекому майбутньому та сприятиме встановленню в державі таких правовідносин, де людина себе буде почувати захищеною.