назад
22.03.19

Електронний підпис спростить доступ до правової допомоги

PictureВикористання електронного цифрового підпису значно спрощує доступ до документів, які підтверджують право людини на безоплатну вторинну правову допомогу. Координаційний центр з надання правової допомоги підготував детальне роз’яснення, як отримати електронний цифровий підпис.

«Разом із зверненням про надання БВПД людина має подати документи щодо належності її до однієї із вразливих категорій осіб, які мають право на таку допомогу. Зокрема, це довідки з органів фіскальної служби, Пенсійного фонду. Електронний цифровий підпис дає змогу, не виходячи з дому чи офісу, отримати ці документи», – розповів директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Підписаний ЕЦП електронний документ має таку ж юридичну силу, як і звичний паперовий документ, який людина підписує власноруч. Використання електронного підпису – це економія часу, оскільки людині не треба везти паперові документи. За необхідності передача права підпису довіреній особі проходить без трудомістких і фінансово витратних процедур.

Є три варіанти отримання ЕЦП. Перший – звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Їхній список є за посиланням https://www.czo.gov.ua/ca-registry

Другий варіант – якщо людина є клієнтом Приватбанку, то для отримання ЕЦП можна скористатися сервісом Приват24.

Пенсіонери можуть отримати ЕЦП разом з електронним пенсійним посвідченням. Для цього потрібно звернутися до найближчого територіального органу Пенсійного фонду України.

За потреби фахівці системи безоплатної правової допомоги детально роз’яснять клієнтам порядок отримання ЕЦП. Також можна скористатися їхньою допомогою в отриманні документів через відповідні онлайн-сервіси державних органів.

 Poster


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube