назад

Фахівці Бердянського місцевого центру стоять на захисті прав споживачів

imagesВ своїй практиці співробітники Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги неодноразово відстоювали та поновлювали порушені права громадян в досудовому порядку. Наявний хист, знання, певні здібності та уміння володіти ситуацією, досить часто ставали запорукою успіху у вирішені досить складних правових колізій.

       Історія, яка трапилася з клієнтом місцевого центру й мала досить щасливий фінал, ще раз довела професійність й майстерність фахівців Бердянського МЦ.

       Ще в червні поточного року, в його домоволодінні було демонтовано лічильник газу для проведення планової повірки, про що було складено акт про демонтаж засобу вимірювальної техніки. Пізніше, чоловіку повідомили про те, що за результатами повірки газовий лічильник було визнано непридатним до подальшої експлуатації.

       Відповідного до чинного законодавства, якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації та прийнято рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу, оператор газорозподільної системи (далі – оператор ГРМ) зобов’язаний:

  • по–перше: на час проведення періодичної повірки або ремонту засобу вимірювальної техніки встановити тимчасовий засіб вимірювальної техніки;
  • по-друге: протягом п’ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (типорозміром не більше лічильника газу побутового споживача) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняте рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу.

       В порушення вищезазначеного, оператор ГРМ на період повірки не встановив лічильник газу з обмінного фонду та протягом 5 місяців не здійснив жодних дій щодо встановлення нового лічильника газу клієнту МЦ. На неодноразові звернення споживача до оператора ГРМ з метою узгодження питань встановлення нового лічильника, конкретних відповідей отримано не було. При останньому зверненні до оператора ГРМ клієнтові було запропоновано придбати новий лічильник газу за власні кошти.

       Обурений такими діями газової компанії, чоловік, на початку листопада поточного року, за правовою допомогою звернувся до Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

    Matveeva   Фахівець місцевого центру, а саме начальник відділу правової інформації та консультацій МЦ Валентина Матвєєва, швидко розібралася в ситуації та склала ґрунтовну та фахову заяву до Відділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Запорізькій області, в якій вимагала здійснити відповідну перевірку вищезазначених фактів та зобов’язати оператора ГРМ негайно безкоштовно встановити громадянину новий лічильник газу.

       Яке ж було здивування співробітників Бердянського МЦ, коли буквально через тиждень після звернення, чоловік сповістив про те, що до нього завітали представники газової організації, вибачились та безкоштовно встановили газовий лічильник.

       Таким чином фахівці Бердянського місцевого центру вкотре застосували механізм досудового розв’язання спірної ситуації, зекономивши при цьому час, нерви та бюджетні кошти.

Також нагадуємо, що за отриманням безоплатної правової допомоги можна звернутися до Бердянського місцевого центру з надання БВПД:

  • Адреса: Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Свободи, 115/Богуславського, 8,  1-й поверх (будівля санепідемстанції)
  • Телефони: (06153) 4-89-42, (06153) 4-89-43, 0950209918, 0960079909,

Ел. пошта:  [email protected]zp.ua, скайп: berdyansk_center.

А також єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги:

0-800-213-103 (діє цілодобово і безкоштовно).