назад

Фахівці бюро правової допомоги допомогли жертві інтернет-шахраїв

internet bankaciliginda buyuk artis h43075До Любешівського бюро правової допомоги звернулась громадянка А., яка стала жертвою шахрайських схем. Її банківський рахунок був використаний для переказу коштів шахраями. Людина, нічого не підозрюючи, стала посередником у шахрайській схемі, від чого й постраждала.

У грудні 2015 року громадянка А. купила товар через мережу Інтернет (соціальна мережа ВКонтакте). Кошти в сумі 1100 грн. були відправлені нею Особі 1 на вказаний банківський рахунок, що підтверджується квитанцією про оплату.
Отримавши товар, клієнтка побачила, що він неналежної якості. Після цього вона повернула його і домовилась з Особа 1 про повернення коштів (1100 грн.). Відправник цього факту не заперечувала і кошти зобов’язалась повернути. Проте гроші на рахунок громадянки А. надійшли від Особи 2 (яка, за словами Особи 1, була її батьком).
Наступного дня від Особи 2 на рахунок громадянки А. знову надійшли кошти в сумі 7100 грн. На запитання покупця, що це за кошти, отримала відповідь, що вони переведені помилково, а тому їх потрібно перевести для Особа 1, що і було зроблено того ж дня.
Через деякий час, при розрахунку в магазині, виявилось, що банківський рахунок громадянки А заблокований через шахрайські дії. Крім того, потерпілу було внесено до списку банківських шахраїв, що негативно вплинуло на чесність та репутацію останньої.
Громадянка А.., не знаходячи виходу з цієї ситуації, звернулась за юридичною допомогою до фахівців бюро правової допомоги. Розглянувши ситуацію та ознайомившись з фактами, головний спеціаліст Любешівського бюро правової допомоги Андрій Ковальчук ініціював написання заяви до Головного офісу банківської установи з детальним описом ситуації, яка склалась та проханням посприяти у вирішенні проблеми, адже дзвінків на гарячу лінію банку було недостатньо.
На підтвердження викладених фактів до заяви були додані чеки, які засвідчували перекази коштів, вказували на конкретні дати проведення операцій та на рахунки осіб, які це здійснювали.
Невдовзі клієнтка отримала відповідь банку з повідомленням, що її рахунок розблоковано. Громадянку виключили зі списку банківських шахраїв і повернули можливість користуватися банківськими послугами та власним картковим рахунком.
Ми живемо в час розвитку Інтернет-технологій, які в першу чергу полегшують нам життя, економлять наш час через зручність та швидкість здійснення розрахунків зокрема. Проте трапляються випадки, коли недобросовісні продавці/покупці користуються довірою клієнта і затягують його в різного роду шахрайські схеми. Тому будьте уважними при здійсненні покупок через мережу Інтернет, аби не стати жертвою шахраїв. Проводьте операції з переказу коштів так, щоб після проплати залишалися квитанції, які в майбутньому можна буде використати як доказ.

Довідково:
Любешівське бюро правової допомоги знаходиться за адресою: смт Любешів, вул. Незалежності, 76, тел. (03362)3-00-93.