Працівники місцевого центру, які щодня спілкуються з великою кількістю громадян, удосконалюють свої професійні компетенції – вміння почути, вислухати, зрозуміти, правильно проінформувати та допомогти особам, які потребують правової допомоги.
Так, 18 лютого 2016 року для фахівців Чортківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Тетяна Коберніцька – психолог, головний спеціаліст центру соціальних служб для дітей, сім’ї і молоді Чортківської міської ради провела тренінг “Як спілкуватися з конфліктними клієнтами? Правила ефективного спілкування”.
“Бути відкритими до співрозмовника і приймати його таким, яким він є — основне правило ефективного спілкування” – зазначила Тетяна Коберніцька.
Під час тренінгу психолог провела з працівниками психологічні вправи та надала рекомендації, які допоможуть уникнути виникнення конфліктів під час роботи з клієнтами. Тренінг завершився проведенням внутрішнього анкетування працівників центру на визначення психологічного клімату в колективі.
Нагадуємо, що в Тернопільській області діє три місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги: Тернопільський, Чортківський та Кременецький. Уточнити актуальну інформацію щодо осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, та інші питання отримання такої допомоги, змін в законодавчій базі стосовно її надання, завжди можна зателефонувавши на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів)..