27 вересня 2017 року фахівцями Четвертого київського місцевого центру на базі Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій було проведено для працівників соціальної сфери семінар з теми: «Місце системи безоплатної правової допомоги в ресурсах та інструментах щодо попередження домашнього насильства та протидії торгівлі людьми».
Участь у заході взяли фахівці із соціальної роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва; соціальні педагоги/психологи Центрів сім’ї та жінок «Родинний дім» діяльність яких спрямована на попередження насильства в сім’ї; спеціалісти Київського міського центру соціально-психологічної допомоги; Київського міського центру роботи з жінками.
Під час заходу, фахівці із соціальної роботи ознайомилися з порядком отримання безоплатної правової допомоги, функціями місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, переліком суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції України, практик проведення провопросвітницьких заходів.
Нагадуємо про те, що отримати консультацію або допомогу з будь-якого цивільного або адміністративного питання, а також звернутися по представництво у суді можна по буднях з 9:00 до 18:00 без обідньої перерви в одному з чотирьох київських місцевих центрів:
Перший київський місцевий центр Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 |
Другий київський місцевий центр Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б |
||
Третій київський місцевий центр Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 |
Четвертий київський місцевий центр Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900 |
За єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги 0 (800) 213 103 завжди можна отримати інформацію щодо того, хто має право на безоплатну правову допомогу, можливості та порядку її отримання, актуальні адреси центрів та бюро правової допомоги по всій Україні або з інших питань функціонування системи безоплатної правової допомоги (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).