назад
25.10.18

Кількість дзвінків за правовою допомогою зросла майже вдвічі

25.10.2018   call chernivsi (6)Близько 540 тис. вхідних дзвінків прийняли оператори єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за три роки роботи. Якщо за перший рік роботи надійшло близько 100 тис. дзвінків, то за другий рік їхня кількість зросла у 1,5 раза і перевищила 150 тис. Протягом третього року функціонування контакт-центру кількість дзвінків збільшилася у 1,9 раза і становить понад 280 тис.

Діяльність єдиного контакт-центру дала можливість громадянам з різних населених пунктів країни, зателефонувавши за безкоштовним номером 0 800 213 103, отримати необхідну правову консультацію та вирішити свої юридичні питання.

Контактний центр має два стаціонарні офіси – у Чернівцях (працює з 03 жовтня 2015 року) та Сумах (працює з 17 липня 2017 року).

«Спробувала себе сьогодні у ролі працівника контактного центру системи безоплатної правової допомоги у Чернівцях. Поспілкувалась із дозвонювачами гарячої лінії, надала юридичну консультацію мешканці Харківської області, підказала як додатково звернутися до місцевого центру БПД. Такий контактний центр і праця його співробітників справді важливі для українців. У такій роботі треба мати високі професійні знання та добрі людські навички», – зазначила заступник Міністра юстиції України Іванна Смачило.

25.10.2018   call chernivsi (2)

Оператори відділення у Чернівцях, які відповідають на дзвінки цілодобово, надають роз’яснення щодо безоплатної правової допомоги, інформують щодо порядку отримання соціальних послуг і захисту прав. За цим же номером надходять повідомлення про затримання осіб, аби забезпечити їм належний захист адвоката. До відділення у Сумах дзвінки перенаправляються щоденно з 7 до 21 години. Фахівці, які там працюють, надають правові консультації, у тому числі з використанням довідково-інформаційної платформи «WikiLegalAid».

«Оператори єдиного контакт-центру надають ще одну важливу послугу – приймають дзвінки постраждалих від домашнього насильства. Ці дзвінки переадресовуються до місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що спеціалізуються на цій проблематиці. Громадяни мають можливість отримати консультацію фахового юриста щодо сімейного права», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

25.10.2018   call chernivsi (3)

Кожен третій українець запитує інформацію про контакти, адреси та графіки роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. На другому місці серед запитів – правові консультації. Зокрема, найчастіше юристи надають роз’яснення щодо сімейного, спадкового, земельного, житлового, трудового та іншого законодавства.

Замикає трійку актуальних питань – повідомлення щодо затримання осіб, призначення захисника за рахунок держави. Ця інформація передається до відповідних регіональних центрів з надання БВПД, які забезпечують участь адвоката під час досудового розслідування та судового провадження.

«Активність українців цілком можна пояснити. Багато з них не знають, куди звертатися в разі виникнення правових проблем, наприклад, затримання правоохоронними органами. Є величезний попит на адвокатів, послуги яких оплачує держава. На сьогодні із системою БПД співпрацює понад 6 тисяч адвокатів», – говорить Олексій Бонюк.


Облаштування контактного центру технологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) у межах впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook             YouTube YouTube