назад

Клієнти системи БПД Харківщини розповіли про якість отриманої правової допомоги

{gallery width=100 height=100 alignment=left buttons=0 margin=5 layout=fixed lightbox=boxplus}news/17/n1004/3_1_kharkiv_4.jpg{/gallery}

Учора, 3 жовтня, у Харкові відбулася прес-конференція в.о. директора Координаційного центру Олексія Бонюка та заступника Міністра юстиції Сергія Пєтухова за участі громадян, що отримали послуги у місцевих центрах та бюро правової допомоги в області.

{gallery width=200 height=200 alignment=left buttons=0 margin=5 layout=fixed lightbox=boxplus}news/17/n1004/3_1_kharkiv_4.jpg{/gallery}

Учора, 3 жовтня, у Харкові відбулася прес-конференція в.о. директора Координаційного центру Олексія Бонюка та заступника Міністра юстиції Сергія Пєтухова за участі громадян, що отримали послуги у місцевих центрах та бюро правової допомоги в області.

Так, наприклад, своєю історією поділилася Ніна Василівна малозабезпечена особа, яка звернулася до Першого харківського місцевого центру з надання БВПД у січні 2017 року. Вона потребувала представництва інтересів у Ленінському районному суді міста Харкова за позовом про стягнення матеріальної шкоди, спричиненої залиттям квартири. Клієнтка самостійно складала позов, а коли зрозуміла, що потребує кваліфікованої правової допомоги, звернулась за допомогою до центру. Їй допомогла призначена центром адвокатка Ольга Літвінова. Уже за результатами перших судових засідань та спілкування адвокатки з відповідачами спір було вирішено у добровільному порядку – відповідачі сплатили на користь Ніни Василівни збитки, заподіяні залиттям житла.

Також, свою історію розповіла переселенка Вікторія Омеляненко, яка у березні 2017 року звернулася до Богодухівського місцевого центру з надання БВПД за допомогою у стягненні аліментів на утримання малолітньої дитини. Працівники центру допомогли їй скласти позовну заяву та стягнути аліменти на утримання дитини до досягнення нею повноліття. Пані Вікторія розповіла, що після цього вже неодноразово зверталася до центру, а його працівники кожного разу надають їй необхідні правові консультації та, за необхідності, здійснюють представництво її інтересів. Вона задоволена якістю наданих послуг, та вдячна фахівцям центру за допомогу і піклування.

Також учора Олексій Бонюк взяв участь у засіданні Керівної ради Регіонального центру з надання з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях, на якому були розглянуті ключові питання поточної діяльності місцевих центрів та бюро правової допомоги у відповідних регіонах. 

3 1 kharkiv 3

А під час інтерв’ю незалежній інформаційній агенції «Інформ Бюро» в.о. розповів про роботу системи безоплатної правової допомоги в Україні, особливу увагу приділивши запровадженим у системі стандартам якості стандарти надання безоплатної правової допомоги та їх моніторингу.

3 1 kharkiv 1

Нагадаємо, що вчора у Харкові підписано Меморандум про співпрацю між Національним юридичним університетом імені Ярослава Мудрого та Координаційним центром з надання правової допомоги. Це дасть можливість студентам цього учбового закладу зможуть долучатися до роботи в системі БПД.

 


Інформація про Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях: 

 

Адреса: м. Харків, Майдан Свободи, 5, 6 під’їзд, 3 поверх 

Контактний телефон: (057) – 705 – 03 – 52

Всеукраїнська гаряча лінія правової допомоги 0-800-213-103

(цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України)

Офіційний веб-сайт: http://kharkiv.legalaid.gov.ua