29 – 31 липня відбувся тренінг із посилення стратегічного потенціалу та розвитку навичок публічної комунікації команди Координаційного центру з надання правової допомоги.
Протягом триденної сесії представники команди Координаційного центру спільно аналізували роботу системи безоплатної правової допомоги на сучасному етапі розвитку, обговорювали можливості та ризики подальшого розвитку системи, пріоритети, нові підходи та виклики в роботі в умовах розширення доступу до БПД у зв’язку із відкриттям бюро правової допомоги 1 вересня цього року.
Серед основних питань, які обговорювали, були й місія та бачення системи БПД, зміни в роботі, які потребують уваги, особливо на шляху до досягнення бачення розвитку системи – розширення доступу до якісної правової допомоги та розвитку правових можливостей громад. Також учасники приділили увагу питанню цінностей системи, які слугують орієнтиром для налагодження діяльності, наданні послуг та розвитку системи, зокрема, мова йшла про такі цінності як орієнтація на клієнта, довіра, партнерство, прозорість, незалежність та інновації.
Кілька сесій тренінгу було присвячено питанням внутрішньої комунікації, комунікації під час впровадження змін, в тому числі важливості залучення як працівників системи, так і партнерів. Третій день тренінгу був присвячений покращенню навичок публічної комунікації, в тому числі публічних виступів та роботі зі ЗМІ. Серед іншого, учасники мали можливість проговорити аспекти комунікації, важливі для підготовки до регіональних установчих семінарів для керівників бюро правової допомоги, які заплановані на серпень.
Крім того, тренінг дав потужний імпульс для посилення командної роботи та її згуртованості, орієнтації на спільне бачення подальшого розвитку системи.
З командою Координаційного центру працювали тренери – керівник групи експертів проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Іванна Ібрагімова та експерт проекту Олександра Целіщева, а також журналіст, ведуча Громадського радіо та фахівець з комунікації та взаємодії зі ЗМІ Тетяна Трощинська.
Тренінг організовано за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», що реалізується Канадським бюро міжнародної освіти і фінансується Міністерством міжнародних справ Канади. Цей захід є черговим в серії тренінгів для команд Координаційного центру та центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які спрямовані на посилення спроможності до стратегічного планування та комунікації в системі безоплатної правової допомоги, й заплановані на 2016 рік за підтримки проекту.
Переглянути фотогалерею заходу
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: