назад

Майже 329 тисяч дзвінків надійшло до контактного центру в Чернівцях у 2019 році

Отримати юридичну консультацію чи роз’яснення в телефонному режимі – таку зручну опцію пропонує громадянам система безоплатної правової допомоги в Україні. За єдиним безкоштовним номером всеукраїнського контакт-центру 0 800 213 103 юристи приймають дзвінки з різних куточків нашої країни. З жовтня 2015 року контакт-центр працює у Чернівцях на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а з 2017 року – також і в Сумах. За 2019 рік до чернівецького відділу забезпечення роботи контакт-центру надійшло 328 тисяч 946 дзвінків.               

Найбільше громадяни телефонували з приводу:
– отримання контактної інформації про регіональні, місцеві центри та бюро правової допомоги – 30690;                              –  повідомлення про затримання – 10051;
– роз’яснення, консультації та правової інформації у сфері БПД – 8610;
– повідомлення про винесення постанови/ухвали про залучення захисника для здійснення захисту за призначенням, або проведення окремої процесуальної дії – 1173.

Також майже 124 тисячі дзвінків були переадресовані для отримання юридичної консультації до сумського відділу контакт-центру. 45 тисячам додзвонювачам надали контактну інформацію щодо різних державних установ та організацій,  які вирішують питання, що турбують громадян.

Нагадаємо, 26 листопада 2019 року був зафіксований мільйонний дзвінок на «гарячу» цілодобову лінію системи безоплатної правової допомоги. А загалом, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 31 грудня 2019 року, надійшло 1 мільйон 30 тисяч 822 дзвінки.

Довідково

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

• забезпечення зв’язку з регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про місцезнаходження центрів, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;

• повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

• консультування з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;
• інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;

• надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
• інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
• забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.