28 вересня в торговельно-розважальному центрі «Фабрика» фахівці різних відомств за ініціативи Херсонської обласної держадміністрації провели інформаційну акцію. Жителі області отримали корисну інформацію щодо функціонування державних установ, можливості вирішити проблемні питання дистанційно, а також про проект Міністерства юстиції «Я МАЮ ПРАВО!».
Громадяни мали змогу поставити запитання фахівцям Регіонального центру та Херсонського місцевого центру з надання БВПД, ЦНАПу, Управління Державної міграційної служби, Головного управління Держгеокадастру, Головного територіального управління юстиції у Херсонській області.
Про роботу центрів безоплатної правової допомоги та унікальну можливість захистити свої права та інтереси в суді абсолютно безкоштовно, тобто отримати вторинну правову допомогу, розповіла начальниця відділу комунікацій та правопросвітництва Регіонального центру з надання БВПД Лариса Аболончикова.
Разом з тим вона звернула увагу, що мешканці області можуть отримати необхідну консультацію онлайн, скориставшись базою правових консультацій WikiLegalAid, або зателефонувавши до Єдиного контакт-центру системи БПД: 0 800 213 103
Відвідувачі дізнались і про актуальні напрямки загальнонаціонального проекту «Я МАЮ ПРАВО!» та ініціативи Уряду: «Чесна платіжка», «Чужих дітей не буває», «Муніципальна няня», «Відповідальне батьківство».
Фахівець Херсонського місцевого центру з надання БВПД, адвокат Володимир Куценко проконсультував жителів області і гостей міста з таких питань:
- порядок реєстрації місця проживання новонародженої дитини переселенців з Криму;
- як оформити аліменти і яка відповідальність наступає за їх несплату;
- порядок в´їзду та виїзду батьків з неповнолітньою дитиною;
- які дії колекторів вважаються незаконними, а також з питань земельного та спадкового права.
Докладніше – у сюжеті телеканалу «Скіфія». Херсон
Крім консультацій, фахівці акцентували увагу на отриманні адміністративних та правових послуг дистанційно.
На це звернув увагу й очільник області Юрій Гусєв, який завітав на захід. Він вважає, що люди мають знати, як можна отримати адміністративні послуги дистанційно за допомогою діджитальних засобів зв’язку:
Це допоможе їм зрозуміти, яким чином держава сьогодні надає послуги через ЦНАПи. Це європейський підхід, бо держава має працювати на потреби людей».