назад

Мінімінізація адміністративних витрат та підвищення якості правових послуг – основна мета оптимізації системи БПД

1

Про стан фінансування потреб центрів в області, затвердження структури та штатної чисельності регіонального та місцевих центрів з надання БВПД , критерії оцінки роботи центрів та їхніх керівників, удосконалення механізму проведення закупівель, – ті та інші актуальні питання розглядалися на засіданні керівної ради Регіонального центру з надання БВПД у Рівненській області під головуванням директора Василя Овдіюка з директорами місцевих центрів та працівниками Регіонального центру.

– Згідно до відповідних наказів Координаційного центру з надання правової допомоги щодо оптимізації існуючої структури центрів з надання БВПД, – зазначив Василь Овдіюк, – головною метою є підвищення ефективності управління системою БПД та оптимізація відповідних видатків з державного бюджету. Ресурси, що звільняться, будуть спрямовані на підвищення якості послуг, що надаються клієнтам системи БПД . Що стосується центрів та бюро правової допомоги, то їх кількість не зміниться – зміни стосуватимуться відділів центрів та їх функцій. Окрім того, ми намагаємося незмінним залишити і чисельний штат працівників системи, тобто зберегти людей, – наголосив директор Центру.

2

У свою чергу заступник директора Регіонального центру Микола Павлюк детальніше зупинився на питанні процедури моніторингу, зазначивши, що за доцільне буде проводити дистанційні моніторинги постійно, а виїзні – раз на рік із залученням фахівців по всіх напрямках згідно з планом, а у разі необхідності – позапланово.

3

Начальник відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку Інна Шевчук висловила своє бачення щодо механізму проведення закупівель. На її думку, займатися закупівлями повинні місцеві центри, а не Регіональний, оскільки тут мають місце невиправдані транспортні витрати на доставку, відсутність складських приміщень для зберігання товарів тощо.

Цю думку підтримали директори Сарненського та Рівненського місцевих центрів з надання БВПД Юлія Міхнова та Алла Негрей.

4

Не обійшли увагою учасники керівної ради такі важливі питання, як критерії оцінки роботи центрів та керівників, підкресливши, що для заохочувальних виплат необхідно враховувати не лише показники роботи, а й особисті якості керівника в самому робочому процесі.

5

На завершення засідання керівної ради всі присутні висловили сподівання, що удосконалення мережі системи БПД позитивно вплинуть на якість правових послуг, покращать доступ людей до правової допомоги з урахуванням потреб кожного громадянина.

Довідково:

На Рівненщині кількість центрів та бюро правової допомоги не зміниться. І надалі здійснюватимуть свою діяльність Регіональний центр з надання БВПД у Рівненській області , місцеві центри з надання БВПД, розташовані у м. Сарни, та м. Рівне, а також 13 бюро.

Тому за отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до:

Регіональний центр з надання БВПД: 33013, м. Рівне, вул. Кавказька, 7, контактний телефон/факс: (0362) 46-01-09 Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0(800)213-103, електронна адреса: office.rivne@legalaid.rv.ua

Сарненський місцевий центр з надання БВПД: 34500м. Сарни, вул. Широка,32, контактний телефон : (067) 856-74-35, (03655) 3-22-20, електронна адреса: sarny.rivne@legalaid.rv.ua

Рівненський місцевий центр з надання БВПД: 33013м. Рівне, вул. Кавказька,7, контактний телефон (097) 313-20-44, (0362) 26-08-40, електронна адреса: rivne1.rivne@legalaid.rv.ua