На базі Харківського правового клубу PRAVOKATOR відбулося два важливих та результативних заходи за участі фахівців Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області. Так, 15 червня спеціалісти системи безоплатної правової допомоги мали можливість обговорити одне з актуальних питань: вдосконалення та тестування існуючого в системі безоплатної правової допомоги механізму прийняття, оброблення та переадресації телефонних дзвінків.
Учасники визначили загальну ситуацію поточного стану справ прийняття дзвінків, працювали в групах та презентували свої напрацювання.
А 16-17 червня пройшов навчальний тренінг для працівників системи безоплатної правової допомоги, які створюють та оновлюють правові консультації в довідково-інформаційній платформі правових консультацій. До цього тренінгу долучилися юристи контактного центру, який є структурним підрозділом Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області. Під час тренінгу фахівці ознайомилися із поточним станом написання та оновлення правових консультацій авторами, отримали майстер-клас із введення інформації в платформу, а також отримали практичні завдання, у тому числі й практикум з написання та застосування правової консультації під час реального консультування.
«Щодня працівники контактного центру приймають дзвінки з різними юридичними питаннями. Завдання кожного юриста – вислухати клієнта, надати кваліфіковану відповідь, роз’яснити ті правові моменти, які були незрозумілі особі. Проте зміни в законодавстві, аналіз правових потреб громадян спонукають спеціалістів постійно підвищувати рівень своїх професійних навичок, тому подібні тренінги є важливими для юристів та допомагають не лише обмінятися досвідом, а й спільно знайти шляхи покращення надання правових консультацій усім клієнтам системи безоплатної правової допомоги в Україні», – підсумував начальник відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Олексій Рибалка.
Довідково: співорганізатори заходів – проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні».
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:
Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47
Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23
Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1. тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.
Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –
0-800-213-103 (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)
Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.