11 серпня 2016 року в приміщенні Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Кіровоградській області відбувся установчий семінар для новопризначених працівників бюро правової допомоги.
У роботі навчального заходу взяли участь представники експертної групи: Сергій Троценко, заступник директора Координаційного центру з надання правової допомоги, Наталія Радушинська, заступник директора Регіонального центру з надання БВПД у Житомирській області, Наталія Шестерніна, начальник відділу правопросвітництва та взаємодії із суб’єктами надання первинної правової допомоги Сумського місцевого центру, директор регіонального центру у Кіровоградській області – Леонід Кропліс, а також директори місцевих центрів з надання БВПД – Ольга Рибак, Тетяна Батранюк та Анатолій Руденко.
Метою семінару було обговорення першочергових кроків з організації роботи бюро напередодні їх відкриття 1 вересня цього року.
Сергій Троценко звернув увагу новопризначених працівників бюро правової допомоги на місії системи та цінностях, без розуміння яких робота в системі безоплатної правової допомоги неможлива; зауваживши, «що наша основа – це взаємоповага та взаємовідданість». «Ми орієнтовані на клієнта та діємо доброчесно. Цінуємо довіру наших клієнтів та партнерів. Люди звертаються до тих, кому вони довіряють. Ця довіра є основою Вашої майбутньої роботи» – наголосив заступник директора Координаційного центру з надання правової допомоги.
Наталія Радушинська акцентувала, що бюро правової допомоги у районах повинні бути як «швидка допомога» для людей, які потребують правової інформації та захисту.
Наталія Шестерніна детально розповіла про те, що первинна правова допомога полягатиме у наданні правової інформації шляхом консультацій і роз’яснень через мобільні пункти консультування, вуличному інформуванні, зустрічей у навчальних закладах, органах місцевого самоврядування та мережі бібліотечних систем.
У процесі роботи семінару директори, а також начальники відділів місцевих центрів представили ознайомчі презентації, під час перегляду яких учасники мали змогу обговорити місію та бачення системи надання безоплатної правової допомоги, а також цінності, які сповідує її команда. Також говорили про місце бюро в системі БПД, їхню роль для громадян та основні, у тому числі, першочергові завдання, що постають перед працівниками бюро.