назад

На Прикарпатті відбулося навчання для представників органів соціального захисту населення за участю системи БПД

Керівництво Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги спільно з представниками органів соціального захисту взяло участь у тренінгу щодо розвитку послугу соціального супроводу у громадах під час воєнного стану.

Разом з представниками органів соціального захисту розмовляли про соціальний супровід у громадах з майбутніми фахівцями та організували для них навчання з організації та здійснення соціальної роботи із вразливими категоріями сімей з дітьми.

 

Під час заходу обговорювалися питання правового захисту сімей та осіб вразливих категорій населення, види соціальних послуг, стандарти їх надання, медіація у соціальній роботі, виявлення сімей з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах, здійснення оцінки потреб, соціальна робота з альтернативними формами сімейного виховання, механізм взаємодії суб’єктів, що здійснюють соціальну роботу.

 

«Єдиний номер контактного центру системи БПД 0 800 213 103 в умовах воєнного стану є найоперативнішим і найдоступнішим способом отримання правової інформації. За цим номером надаються консультації та роз’яснення з правових питань, додаткові відомості про надання безоплатної правової допомоги тощо. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Отримати правову допомогу можна також за допомогою дистанційних сервісів у кабінеті клієнта на сайті системи БПД, у мобільних застосунках «Безоплатна правова допомога» або «Твоє право», у месенджерах та Вайбер», – наголосив директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Івано-Франківській області Михайло Євчук.

 

Після навчання та отримання необхідних навичок, соціальні працівники у чотирьох областях, розпочнуть надання послуг з соціального супроводу для вразливих сімей з дітьми. Це допоможе запобігти та вчасно реагувати на ситуації насильства, жорстокого поводження, ігнорування потреб дітей, експлуатації дітей в умовах надзвичайної ситуації.