назад

На робочій нараді обговорено питання погашення заборгованості адвокатам з оплати їх послуг та відшкодування витрат

160517 0116 травня 2016 рокуВалентиною Волобуєвою, заступником директора регіонального центру, проведено робочу нараду, в якій взяли участь керівники структурних підрозділів та працівники. Розглянуто питання погашення заборгованості адвокатам з оплати їх послуг; виконавської дисципліни; звіт відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації; показники діяльності місцевих центрів  тощо. 

Як зазначила Юлія Рак, заступник начальника відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку, протягом минулого тижня адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, повністю  погашено заборгованість оплати їх послуг та відшкодування витрат на суму 920827 грн.

Юридична спільнота системи безоплатної вторинної правової допомоги Сумщини чекає нових очільників бюро правової допомоги. Станом на 16.05.2016 Координаційним центром з надання правової допомоги прийнято 96 заявок від претендентів на посади керівників бюро правової допомоги, які бажають працювати в Сумській області. Конкурс продовжено до 31 травня 2016 року. Першим кроком для претендента стане заповнення заявки на веб-сайті Координаційного центру з надання правової допомоги. 

   На оперативній нараді розглянуто питання про роботу відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації.  

Про те, як працюють адвокати системи БВПД на Сумщині повідомила Ольга Коваленко, заступник начальника відділу організації надання БВПД. За її словами, за період з 09.05.2016 по 15.05.2016, адвокатам видано 51 доручення, у тому числі: регіональним центром – 41, місцевими – 10.   

З інформацією про роботу місцевих центрів, виступила Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури. Вона зазначила, що за період роботи з 10.05.2016 по 13.05.2016 місцевими центрами прийнято 130 клієнтів та зареєстровано 161 звернення.

За віковою категорією переважали особи віком від 35 до 60 років – 63. На другому місці – громадяни віком понад 60 років – 39. На третьому –  від 18 до 35 років – 28.   

Статистика джерел отримання інформації про роботу місцевих центрів свідчить, що переважна більшість громадян про функціонування місцевих центрів дізналися, скориставшись порадою знайомих – 58 осіб.

Отримали інформацію від органів державної влади – 26, використали інші джерела – 13, переглянули сюжети місцевого (обласного) телебачення – 10 осіб, проінформовані через друковані засоби масової інформації (газета, журнал) – 9, скористалися іншими інтернет-ресурсами – 6, отримали направлення з недержавної організації – 6, дізналися з програм місцевого радіомовлення – 2.  

За правовою допомогою громадяни зверталися за різними категоріями питань: соціальними – 29, спадковими – 27, іншими цивільними – 25, трудовими- 15, земельними – 14, сімейними – 13, договірними – 11, житловими – 8, адміністративними – 7, представництва осіб, які мають статус потерпілих у кримінальному провадженні – 3, іншими – 4, виконання судових рішень – 3, медичним – 1, не правове питання – 1.

За результатами перевірки наданих документів для 7 громадян місцевими центрами прийнято рішення про надання адвоката.

Учасники робочої наради виступили з повідомленнями щодо виконання планів роботи за минулий тиждень.

 

За результатами робочої наради надано протокольні доручення.